Direktlänk till inlägg 26 februari 2009

Ska försöka överleva kvällen ...

Av Hanna A - 26 februari 2009 18:29

Maken has left the building för ett möte. Lämnat mig här med tre barn, tre läxläsningar och en dunkande huvudvärk. Den börjar kanske kanske ge med sig lite. Ingen idé att ta en tablett när det är spännings- och stresshuvudvärk (hur fan kan man vara stressad när man är ledig?)

Jo, för att:

Jag håller på med ett litet projekt, som dragit ut på tiden tack vare (eller på grund av) min inflammation i armen.  Det   går    så    lång    samt  ..... eftersom jag måste vila och vila och vila armen mycket. Och töja och stretcha.

Och:

Min utbildning. Jag har en inlämningsuppgift till på måndag. Jag ska skriva en presentation om mig själv. Vilket inte borde vara jättesvårt eftersom jag känner mig själv rätt väl. Men... jag ska skriva om mig själv i tredje person. Och ja, det är väl inte jättesvårt heller. Det svåra tycks vara att komma igång! Gaaaaah!!!


Nu städar barnen där uppe... fast det låter mer som om de håller på att riva stället. 

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

26 februari 2009 19:23

Jag kan ju skriva den..Lite så där sagolikt..
"I grottan till höger bor hon "stort och smått, en liten illermamma med 2 kottar och en make, skogsmusen-make. De lever i den stora bokskogen bland alla de andra djuren..blabla.."
Kan uppfattas suspekt men hälsa bara från Mofs..

http://mofs.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

26 februari 2009 20:01

Ja, en del grejer kommer man bara inte för sig att göra.

Jo, en privat sittning hos ett medium innebär att han spår dig, snackar om framtiden eller vad du nu har för frågor;)Jörgen Gustavsson spår både med kort och med "andar";)
kramen

http://www.trollpackan.se

 
Scrollan

Scrollan

26 februari 2009 20:54

Å så jobbigt med skallebank...hade det igår, blä.

Va pysslar du med för projekt...?;)

Man tycker alltid att man har så mycket tid, men så sitter man (läs jag) sista kvällen å river sitt hår å undrar varför man inte satte igång tidigare...det enda jag ska plugga nu är till hunddagisutbildningen!=) Nu ska det bli KUL att plugga igen!=))

Hoppas du slipper huvudvärken snart...skickar lite lugn å ro genom cyberspace...

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

26 februari 2009 21:58

Jag känner precis likadant ang Clean parfymen.
Jag blir jättenyfiken på vad du har för några!?
Kanske vi gillar samma sort.
Nej det verkar inte snobbigt!
BERÄTTA.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
M.

M.

26 februari 2009 22:09

Fy fasen för din huvudvärk! Förstår att det är jobbigt! Hoppas att du snart kommer över igångsättningsmotståndet med uppgiften. Åh, jag skulle så gärna vilja läsa din beskrivning av dig själv!!! Men först får du väl skriva den -just det, ja...

Tack för din kommentar, jag vet att du vet. Och det är jävligt skönt, ska du veta!

http://maskot.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

26 februari 2009 22:15

Om du inte har denna
Chanel Chance tycker jag u ska springa förbi nått parfymeri och sniffa lite på den.
Luktar mer än Clean.
*jag gillar*

God Natt

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

26 februari 2009 22:19

Ja, på riktigt! Gärna :)

Varför tror du att jag läser här???

 
Truddelutt

Truddelutt

27 februari 2009 16:06

Hos Sofia undrade du om du kunde skriva om dina parfymer utan att verka snobbig. Det tycker jag absolut att du kan! Jag vill höra! :)
Och inte för att jag känner dig men du verkar vara allt annat än snobbig iaf. :)
Trevlig fredagkväll!
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards