Alla inlägg under juli 2008

Av Hanna A - 20 juli 2008 12:27

Maken vill att vi ska bygga ställning idag. Eller montera byggställning säger man kanske.


Vi ska ju fortsätta måla huset så fort vädret blir bättre och nu när grannen inte längre ska ha ställningen har vi fått låna den. Jättebra! Bara det att den är sååå tung! Först ska den monteras ner, sen bäras över del för del till vår baksida och monteras upp där. Så tråkigt... Jag känner inte för att bygga ställning idag... Sitter bra där jag sitter!


Men det saknas något! Kaffe!!!


Av Hanna A - 20 juli 2008 10:24

Åh lata dagar! (Men jag har hängt upp tvätt idag redan - alltid något!!)


Efter frukost blir jag nog sittandes här igen en stund... men sen, någon gång under dagen ska jag välja ut bilder som ska förstoras! Åh hoppas det blir bra!!! 

Av Hanna A - 20 juli 2008 09:40


Här sitter jag när jag bloggar och surfar!


 

Av Hanna A - 20 juli 2008 09:17

Igår kväll (läs: inatt) fyllde jag min tvättmaskin med tvätt, valde program och ställde in timern och när jag vaknade i morse blev min maskin precis klar! Så idag har jag hängt upp en omgång tvätt redan! Perfekt! Det brukar annars vara en sån grej jag kommer på framåt 10- 10.30-tiden att jag borde ha gjort innan jag satte mig vid datorn...


Kanske får mer bra saker gjorda idag!






Av Hanna A - 20 juli 2008 00:17

Nu går jag och lägger mig. Jag får inte grepp om filmen, och vill inte få det heller. Bättre då att jag går och lägger mig så att jag orkar upp i morgon, får nog sätta klockan och komma upp i rimlig tid. Att ligga och sova halva förmiddagen funkar inte - jag blir för seg hela dagen.


Men först ska jag gå ut och hämta in grannens post, kvällspromenad :-)


God natt! 

Av Hanna A - 20 juli 2008 00:11

Nu har det blivit söndag helt plötsligt! Vi sitter och slötittar på någon amerikansk film med skådisar jag inte minns namnet på. Jag sitter mest och stirrar på min skärm. Ska snart gå och lägga mig. "Ska bara" först...

Av Hanna A - 19 juli 2008 23:39

I morgon ska jag välja ut ett par olika motiv som jag ska skriva ut och göra tavlor av. Jag har tröttnat på mina kala väggar. Jag bor ju inte i ett hem längre, jag bor i en inredningstidning, eller en möbelkatalog. Lite opersonligt, även om det känns rätt så stilrent! Men som sagt, opersonligt. Och nu har jag tröttnat på det, här ska inredas med tavlor och foton och jag ska inhandla snygga ramar som ska pryda väggarna!

Av Hanna A - 19 juli 2008 18:14

Det har legat ett stort mörkt regnmoln i söder i ett par timmar nu och eftersom molnen går mot norr kan man ju förvänta sig att regnvädret så småningom ska drabba även oss... Men, det kommer inget! Inte för att det gör mig något att det inte regnar, men lite underligt tycker jag att det är. Kanske går molnen åt nordväst och att det regnväder jag ser (ser ju tydligt hur det regnar i mellanåt!) går sydväst om oss?


Jag borde ägna mig åt något vettigt!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards