Alla inlägg under augusti 2008

Av Hanna A - 1 augusti 2008 09:30

Att cykla tok-snabbt i nerförsbackar när håret är blött, är ingen hit! Det har jag erfarenhet av. Jag höll på att rygga tillbaka när jag fick syn på mig själv i spegeln när jag kom till jobbet!


Två koppar kaffe senare känns livet rätt ok! :-)


Familjen kommer in och hämtar mig efter jobbet idag, P litar inte på att jag fixar att köpa kött ... Eller så är det så att han inte vill att det ska åka i en varm buss i 40 minuter... Och så tycker han att det är roligt att laga mat och vill såklart vara med och se till att han får en bra köttbit. Och då duger inte ICAs vacuumpackade köttbitar!


Själv funderar jag på att gå och köpa en ny Marimekko-burk idag! Frågan är bara om den ska vara röd eller grå? 


Av Hanna A - 1 augusti 2008 06:49

Så himla god är den inte idag. Jag har huvudvärk och känner mig ungefär som jag förtjänar... Men det var himla trevligt igår så jag får väl stå ut med skallebanket!


Idag har jag unnat mig en liten liten sovmorgon och ska nu skynda mig att göra mig i ordning, men åh vad jag skulle vilja gå och lägga mig igen! Jag har inte fått tillräcklig sömn i natt. 


Fredag idag! Härligt! 

Av Hanna A - 1 augusti 2008 00:37

Insåg precis att det inte bara är ny dag, det är även ny månad! Augusti. Ljumma sommarkvällar, kräftor, stjärnhimmel. Och ganska snart höst!

Jag jobbar en vecka till och sen åker vi till Öland och förhoppningsvis har vi tur med vädret och får en vecka med sol och bad och sköna kvällar. Åh vad härligt!


Idag har vi bröllopsdag! Då ska vi äta och dricka gott! 


Sängen, nu!!!

Av Hanna A - 1 augusti 2008 00:28

Kom hem från syrran för en stund sen, har nattat barnen och nu ska jag hinka i mig massor av vatten. Det blev ett par glas vin mer än vad jag hade tänkt mig (eller rättare sagt, vad jag borde hällt i mig), men det är ju så himla lätt att det blir lite för mycket. Det är underbart skönt ute och sällskapet är trevligt! Ostarna är många och jättegoda och viner slinker ner på tok på lätt! Svensk sommar när den är på topp!


Nu ska jag bara klara av att få i mig tillräcklig mängd vatten och ett antal timmar sömn, så ska jag nog klara av att ta mig till jobbet i morgon bitti ...


Men va sjutton! Det är bara sommar en gång om året!

Min syster tyckte att jag skulle sjukskriva mig i morgon, men det gör jag bara inte! (Och nu hoppas jag innerligt att jag mår bra i morgon!)


Och. Det var ju det jag skulle skriva: Idag firar min man och jag tioårig bröllpsdag! Grattis på oss!  Heregud, tio år! Det är ju... jaaa... jättelänge! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards