Direktlänk till inlägg 1 oktober 2008

Och så var det HATA TELIA igen då ja.

Av Hanna A - 1 oktober 2008 18:55

Att det ska vara så svårt att leverera något som ska funka! 


Har Telia som affärsidé att leverera halvtaskiga saker, efter lång väntetid och till rätt så halvdyra priser? Och när man vill felanmäla ska man kopplas runt hur många gånger som helst och inte ens när man talat med en ansvarig blir det rätt.



T e l i a ,  E r   a f f ä r s i d é   s u g e r !  J ä t t e m y c k e t !!!


 
 
Mofs..

Mofs..

1 oktober 2008 19:30

*skrattar* ja du ganska passande att jag bloggade om "fel" idag va?
Du och jag kan döpa om Telia till Felia kanske?

kramis

http://mofs.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

1 oktober 2008 19:38

Ja, det är mycket "tryck etta, tryck tvåa och fyrkant" nu för tiden! Man kan bli hur irriterad som helst!
kramen

http://trollpackan

 
Scrollan

Scrollan

1 oktober 2008 21:20

Ja fy för Söltelia!! Tar i snitt ett halvår att komma fram till dom å jag tror dom gör det med flit för att man inte ska ORKA ringa!

Fick tips om att man ska inte tala in till den elektroniska rösten utan va helt tyst, till sist kopplas man vidare till kundtjänst automatiskt! Har testat å det gick fortare att komma fram, men det har dom säkert upptäckt nu å fixat så man inte kan "fuska" sig fram!

Synd att det var en så tråkig dag för dig med samtalet du fick, annars kanske man får gratulera till förflyttningen på jobbet? Eller...?:)

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Sara

Sara

1 oktober 2008 22:43

Haha.. kom precis till din blogg, och möts av denna aggression! Först läser jag "Arg" och sedan "och så var det HATA TELIA igen då ja".
Det fick mig faktiskt att börja skratta lite. Och det behövde jag! Tack!
Hoppas din omplacering blir lyckad, verkar ju som att det kan vara ett smart drag...

http://smuppra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards