Direktlänk till inlägg 5 oktober 2008

Igår kväll

Av Hanna A - 5 oktober 2008 10:05

Det var riktigt trevligt igår! Alla var på gott humör och jag var så fnissig och flamsig så min mamma undrade om jag verkligen var nykter. Min man drog en vits som jag hört förut och skrattat åt. Så även igår, bara det att jag tänker (eh?) lite för långt och häver ur mig en kommentar som är helt åt skogen fel! Som tur var kom jag på det själv i samma stund som jag sa det, men då var det försent, jag hade ju redan sagt det! *såå blond* (och såå glad att ingen från jobbet var där och hörde mig just då)


Jag och syrran hade planerat ett litet partrytrick, vi sjöng en sång och det gick riktigt bra! 


G drog några Tysken, Rysken och Bellman-vitsar. (Inte ryssen utan rysken!) 


Barnen bråkade om mormor och morfars enda dator... Men då sa jag att jag skulle ta över, och gjorde det också! Hade tänkt skriva ett inlägg men deras mellanslagstangent fungerade inte och ni kan ju ana hur det inlägget hade sett ut! Ni hade undrat om jag verkligen inte hade supit till ändå! 



 
 
agge

agge

5 oktober 2008 10:40

Så bra att ni hade trevligt igårkväll. jag har inte märkt av blåsten och tror inte att vi haft så farliga vindar här inatt. Det båser lite nu men inte så farlit.Men ruggigt är det. Ha en bra söndag..

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards