Direktlänk till inlägg 9 oktober 2008

Lite vitlök igen och blond är inte bara en hårfärg

Av Hanna A - 9 oktober 2008 20:51

Nu sitter jag med en mugg vitlök bredvid mig. Min mage och jag är inte riktigt överens nu. För mycket vitlök är inte min mage glad i. Men jag vill och ska bli frisk. Nu räcker det med förkylningsdumheter.



Jag känner mig ömsom helt slut och ömsom rätt pigg! Men det sistnämnda kan vara ett önsketänkande bara ... Jag är livrädd för att jag ska vakna i natt och känna att jag har fått hög feber eller ont i halsen. Vill inte!


Bråkade med maken förut, eller tjafsade snarare... Om en ost som jag köpte i söndags som ligger kvar i sin originalförpackning, inte öppnad ännu alltså. Och den har börjat mögla!?


Så läser jag på botten, bäst före-datumet och ser att det är passerat sedan länge! Jättelänge till och med! 2008-12-08!

P reagerar inte utan pratar om att det inte är vacuum i påsen, att det kommit in luft blablabla. Och jag är helt förfärad! Fattar han inte hur länge den har legat i affären!!! 2008-12-08!!!   D e c e m b e r !!!  Fatta! Länge sen den var bäst före!  


Då!

Pling!

Myntet trillar ner.

Det är ju 2008 i år och inte förra året ...

*faaaaaaaaaan*

Hur var det med att tänka efter före???

Jag är så blond, trots att hårfärgen inte alls är ljus... 


1-0 till min man.

Igen. 



 
 
Ingen bild

Catrin

9 oktober 2008 21:52

hahhahhahh. Du skall veta att jag verkligen tycker du är Jättekul!!! jag började räkna på datumen eftersom man här skiver mån/dag/år, men fattar inte hur du tänkte?!?Hahhahah. Tur att jag tonade håret mörkare i måndags:-)

KRAM KRAM

 
M.

M.

9 oktober 2008 22:27

Hohoho!

Haha, javisst! Vaddå, tomten kommer... Han var ju här för LÄNGE SEN!

Men hur fick din man ett poäng? Han reagerade ju inte? Bra att du är på hugget, tycker jag! Bättre lite engagerad i överkant än blasé.

Sparka inte ut tomten på Julafton (2008), bara.

:)

http://maskot.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

9 oktober 2008 23:01

*ASG*

http://www.bentleypojken.se

 
Ingen bild

Fd mikan

10 oktober 2008 12:57

hoppas du får en bra helg!
kramis

 
Scrollan

Scrollan

10 oktober 2008 13:10

Hahaha!! Ja ibland rör man till det, jag brukar iofs klanta mig med datum när det är ett nytt år, det släpper framåt mars vanligen, men det hänger inte i så länge som till oktober!;-))

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards