Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Hanna A - 9 oktober 2008 11:24

Borde tagit febern innan jag tog Treon. Hur lång tid gick det mellan det att jag tog Treon och febern, tro? Hade Treon hunnit verka? Nej, knappast... Jag tycker inte att jag känner mig bättre än innan.


*suuuckar*


I morgon är min sista dag och jag vill verkligen, verkligen gå till jobbet då! Om jag inte har ont i halsen och inte har någon feber, då kan det väl inte vara någon fara? Såvida jag inte känner mig dålig, men bara trött och förkyld, typ täppt i näsan, är väl ingen fara? Eller?... 

Av Hanna A - 9 oktober 2008 10:42

Det här är så tröttsamt! Jag kan inte säga att jag är pigg men jag är inte helt däckad heller. Varför kan jag inte bara få bli frisk???

Jag har tagit en Treo nu för att se hur pigg jag blir då. För om förkylningen inte blir värre kan jag nog chansa på att gå till jobbet i morgon, jag får väl gå på Treo i värsta fall. Det vore skönt att inte behöva lämna en massa jobb som jag inte hunnit klart. 


Iof lämnar jag ju inte bygget, men det hade varit skönt att avsluta allt gammalt så att det är borta när jag ska sätta mig in i de nya arbetsuppgifterna.


Jag ska nog göra mig en stor mugg te tror jag. Jag köpte två nya sorter igår, ett rött och ett grönt.


Sen ska jag väl fortsätta ha tråkigt... 

Av Hanna A - 9 oktober 2008 09:22

Kan en förkylning försvinna över en dag?

Jag hoppas det.


För jag har inte kul.

Jag vill ju vara på jobbet ju... 

Av Hanna A - 9 oktober 2008 08:40

Jag vaknade mitt i natten och fick se mig besegrad av förkylningen  : (

Huvudet värkte, ansiktet värkte och näsan rann... 


Näsan rinner nu med, huvudet värker, ögonen svider  *faaaan*


Men, jag ger mig inte! Jag ska tuta i mig vitlök idag, om jag har tur att syrran ska ner och handla för jag har bara en vitlöksklyfta kvar.


Fan vad jag är sur! Jag har inte tid och inte lust att vara hemma idag!!!!


*GAAAAAH* 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards