Direktlänk till inlägg 12 oktober 2008

Söndag morgon!

Av Hanna A - 12 oktober 2008 08:37

God morgon!

Jag har sovit rätt gott, men drömt en massa stressdrömmar. Förmodligen för att det blir nytt på jobbet från och med i morgon, och jag hann inte med allt i fredags pga vissa omständigheter, och på tisdag har jag tenta.


Idag blir nog en skön dag! Jag kom på den briljanta idén att maken kunde ta bilen in till stan och ställa den på Heden, så är det inga problem att komma hem mitt i natten. "Vad smart du är, älskling!"  Visst. Smörj mig bara, men jag är ändå sur. 


Fast nu när han har åkt ... *andas ut och njuter av ensamheten* 


Vad skönt jag ska ha det idag!

Jag ska äta mysfrukost med barnen *rosa lull-lull i kanten* 

Ska tvätta lite och vika undan lite tvätt men det får barnen hjälpa till med, iaf att bära upp och lägga i sina lådor.

Dricka kaffe, läsa bloggar och kanske skriva lite.

Plugga lite inför tisdagen.

Tvätta och platta håret (det där med att platta reserverar jag mig för...) 

Ut och gå en sväng kanske?

Hälsa på syster? Ja! Och mannekänga mina nya kläder för henne och svåger!

Dricka mina nya teer och läsa Svensk Damtidning! SOM SVÄRMOR LÄMNAT KVAR - HAR INTE KÖPT SJÄLV!

Hur lång tror jag att den här dagen är?! 

Åh nej, nu när jag inte har bilen kan jag inte åka ner och köpa lunch på Sibyllla... Måste alltså laga mat. Aja, senare fråga.


Förutom laga mat så shit vilken härlig dag jag ska ha!!!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards