Direktlänk till inlägg 13 oktober 2008

Måndag

Av Hanna A - 13 oktober 2008 16:51

Vilken tröttdag det har varit idag! Någon måste ha hällt sömnmedel i luften, för så sömnig jag har varit idag!


På väg hem gick jag av en hållplats tidigare och gick förbi skolan och hämtade barnen! I vanliga fall åker jag hem och barnen går själva, men idag kände jag för lite kvalitetstid med barnen! Halvvägs hemma mötte vi min syster med sina barn, de var också på väg för att möta kusinerna!


Nu ska jag steka pannkakor till ett helt kompani! Syster med två barn och jag med tre barn! Jag kommer vara upptagen en stund framöver!


Sen ska jag plugga, det har jag skjutit på alldeles för länge. Skulle läst på bussen hem från jobbet men då fick jag sällskap av en jobbarkompis.

 
 
Ingen bild

M.

14 oktober 2008 09:44

Jag mår så gott av när jag tar mig tid till andra. När klockan får gå sin egen väg och jag umgås med andra.

Att ta sig tid att prata med en arbetskamrat. Att ta sig tid att promenera med sina guld.

Att steka pannkakor till allihop fast man vet att det tar en evighet. Det är också att ta sig tid.

Så borde det alltid vara. Jag inser att du faktiskt hann allt det där med hedern i behåll. Kan du -kan jag :)

Jag får nog träna mycket för att komma dit där du är. Men jag övar, skam den som ger sig :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards