Direktlänk till inlägg 16 oktober 2008

£$#&§# *grinig*

Av Hanna A - 16 oktober 2008 21:29

Hela min gom (eller iaf halva) är som ett öppet sår som gör så ont! Jag har haft flera små blåsor som nu övergått till sår. Kan inte äta och knappt dricka nåt. OCH JAG SOM HAR BAKAT BRÖD !!! Jag sitter i stället och äter yoghurt med mosad banan i ...


Och så var jag tvungen att stryka en klänning som jag ska ha i morgon. Fy vad jag hatar att stryka. Det är så otroligt tråkigt så jag klarar bara inte att göra det bra! Jag slarvar trots att jag försöker anstränga mig att göra det bra ... Jag kan stå och stryka (eller snarare försöka att stryka) i evigheter men det blir inte bra! Jag försöker dra i plagget och fuktar och har mig, allt efter konstens alla regler. Jag fick lära mig stryka - verkligen lära mig! när jag jobbade som au-pair och pappan i familjen skulle ha stykta skjortor varje dag, helst stärkta men jag fick slita med strykjärnet i stället för någon stärkelse skaffades inte hem.


Och jag blir så sur när jag måste stryka. V A R F Ö R  envisas jag med att köpa plagg som ska strykas?

Eller varför har jag ingen betjänt som sköter det åt mig?

Och jag kunde be maken, men då börjar han bara dilla om tjänster och gentjänster och Det är jag inte sugen på just nu. Jag är tjurig och har ont i munnen och får jag inte mat så jag blir mätt, då är jag inte rolig att ha att göra med.


Jag behöver komma igång och träna!!!

 
 
Ingen bild

Fd Mikan

17 oktober 2008 09:16

Provat Kenacort? Det är utmärkt vid munblåsor. En pasta som du stryker ut i ett tunt lager. Brukar jag köra med.
Sen finns det en tandkräm på apoteket som är bra och förebyggande.
Ha en trevlig kväll

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards