Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Hanna A - 19 oktober 2008 11:02

Usch vad tungsint jag känner mig nu. *blinkar bort tårar*

Det är nog en blandning av känslor inför morgondagen. Å ena sidan känner jag en stor lättnad över att det äntligen blir bra på jobbet! Äntligen! Jag byter till en väldigt bra grupp, med lugna och trevliga människor och jag kommer få arbetsro. (Jag har ju jobbat med dem tidigare så jag vet ju att det blir bra!)

Å andra sidan så känns det så sorgligt att behöva byta grupp och flytta ifrån mitt rum och mina rumskompisar... Åh vad ledsamt, vad jag kommer sakna dem. Och hela korridoren, allt det sociala och roliga! Jag vet ju att de finns kvar där och jag kommer ju träffa på dem flera gånger varje dag, men ändå... Det blir inte riktigt samma sak. Jobbigt.


Jag vill bara att det ska vara över och jag kan få lugn och ro. Men innan det är över så känns det bara tungt och jobbigt.

  


Av Hanna A - 19 oktober 2008 08:47

Jag vaknade strax innan halv nio av att solen letar sig in mellan gardinerna och känner genast att jag blir jättepigg! Funderade en stund på att ge mig ut och powerwalka innan frukost, vilket är jätteskönt men jag vet också att jag blir ju så hungrig efter bara en halvtimme att jag nästan svimmar av! Det går bara inte. Och jag är redan hungrig...


Får ta och köpa hem proteinpulver som jag kan skaka ihop och dricka innan jag ger mig ut, så att jag står mig en liten stund.


*ut med kameran* 

Av Hanna A - 19 oktober 2008 00:59

Nu är det stjärnklart ute, nyss ösregnade det! Konstigt väder. 

Vi har spelat spel. Och druckit vin. Och skrattat. Jag råkade väcka deras bebis... Det var mindre kul. För min syster alltså som var tvungen att gå iväg och amma honom en liten stund. Själv fick jag lägga band på mig.

Glömde bort att det fanns bebiar i huset, Ja aj, shit happens! Och om en vecka är det party igen! Då jädrar ska vi ha kul!  Då ska vi rocka fett. Och äga dansgolvet!!!

Måtte det vara bättre musik än vad ddet var i fredags kväll... Suck vad kasst det var. Men ett gitarrsolo minns jag att vi ... ja vad kallas det...* försöker komma på ett coolt uttryck* ... misslyckas.


Nu - natten! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards