Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

*faaaaaan och andra fula ord*

Av Hanna A - 20 oktober 2008 21:34

Inte nu igen!!! Min internetdosa har låst sig! Nu måste jag komma ihåg att ringa banken i morgon bitti för att få ny kod för att komma åt mina konton innan jag ska till affären och betala en ev springnota. 


*Helvetesjävlafanskit*   ok, jag kan värre men det lämpar sig inte i skrift...


Men åh vad trött jag blir på mig själv! Det är nästan (men bara nästan) så att jag längtar tills jag fyller 40 *usch* för då blir man väl ändå vuxen?! Hoppas det...

 
 
trollpackan

trollpackan

20 oktober 2008 22:13

Du kan söka efter "positivt tänkande" på min blogg för jag har skrivit lite om det förut.
Det går att ändra sig men det krävs ju lite träning så att säga. Kollade lite i din blogg och du säger ofta att du "måste" ut och röra på dig, ändra det där "måstet" till vill i tanken, det är ett sätt om du förstår? Tänk efter lite hur du tänker och säger saker, önskningar osv. Det går att lura hjärnan att bli mer positiv.
Fokusera också på bra saker som har hänt under dagen, inte de dåliga. Släpp ältandet.

En del kan du göra med kosten också, ät extra B-vitamin till exempel för brist på det kan göra dig deppig, rör på dig, börja gärna med yoga(ja, jag är lite partisk*fniss* men det hjälper faktiskt på riktigt)avslappning kan du också börja med, finns ju band att köpa som du kan lyssna på. Finns många bra böcker på www,vattumannen.se, mycket inom det andliga, kolla även www.isiskammare.se.

det du ska göra direkt nu då är att köpa B-vitamin, finns i häslokosthyllorna på vanliga Ica, börja med det och du kommer att märka skillnad om ett par veckor skulle jag tro, ihop med andra åtgärder.
Hoppas att ngt tips hjälper!
kramen

http://trollpackan

 
trollpackan igen!

trollpackan igen!

20 oktober 2008 22:25

Under "läsvärt" på min blogg har jag ju berättat om några böcker också, bland annat "Sinnets magi" av Betty Shine. Det är en bok du kan hitta på Vattumannen.
Nattinatti!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards