Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

God morgon! Lite kassaångest idag

Av Hanna A - 21 oktober 2008 07:17

Jag vaknade innan klockan ringde idag! Känner mig rätt så pigg tycker jag! Bådar ju gott! Ropar inte hej ännu, dock...


Idag ska jag komma ihåg att ringa banken för att låsa upp min internetdosa. Sen ska jag kolla mitt konto igen och sen åka ner till affären för att reda ut min "affär" jag har med dem. Hm. Vad hände egentligen den där dagen?


För den som inte följt min blogg, så har jag tydligen missat att betala vid ett tillfälle när jag var varit och handlat. Vilket känns lite jobbigt... 

Men de kan väl inte på allvar tro att jag har för avsikt att smita från betalning? I så fall scannar man väl inte in varenda vara i scannern heller?! Ok att jag kan vara rätt tankspridd och lite dum ibland, men så j-a dum är jag inte! (Men tänk om de i affären tror det?! Hjälp!)


 
 
trollpackan

trollpackan

21 oktober 2008 07:41

Det är nog lugnt tror jag, de tror nog inte att du försökt att smita.

Jag äter ju multivitamin också och i den ingår ju även B-vitamin, men jag äter ändå extra B-vitamin. Du har B-vitamin i din blutsaft säger du, men jag tror inte att dosen är tillräcklig.
Du kan höja dosen, B-vitamin är vattenlöslig så du kissar ut överskottet, ingen fara alltså. När man blir äldre behöver man mer B-vitamin för att kroppen inte kan ta upp den lika lätt som när man var yngre.
Ha en bra dag!

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards