Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

Punkt ett avklarad

Av Hanna A - 21 oktober 2008 08:52

Jag har ringt banken och hon svarade efter bara några signaler och jag fick hjälp med att låsa upp dosan! Och så fick jag välja ny kod, dock inte samma som förra gången, men det var ju inga problem för nu kunde jag välja min förrförra kod - favoritkoden! Den fick jag ju "välja bort" förra gången dosan hade hängt sig... Hm. Så långt frid och fröjd.


Nästa problem är ju affären... Och jag ska ju alltid måla fan på väggen så jag är lite nervös. Men det är ju bara att se oskyldig ut, om jag kan. Jag ÄR ju oskyldig men jag har ett förbannat dåligt pokerfejs! Fattas bara att jag börjar skratta för att jag blir så nervös ... Men det ska nog gå bra. Annars bussar jag min man på dem! *skrattar*


Min svåger berättade att han blivit stoppad i kassan och så stämde det inte. Han hade inte scannat alla varor... Men de misstrodde inte honom på något vis. Han fick däremot visa sina varor de nästkommande gångerna han var och handlade. Hade jag blivit "haffad" och det visat sig att jag glömt att scanna en vara hade det tänts en saftblandare på mitt huvud och en siren hade börjat tjuta! Och det skulle stå "snattare" i pannan på mig - jag hade skämts ihjäl. Det är min fasa, för jag skulle aldrig kunna se oskyldig ut hur oskyldig jag än var!


Och till ett helt annat problem, vad ska jag ha för kläder idag? Får man gå i myskläder? Nu när jag har eget rum spelar det ju ingen roll hur jag ser ut... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards