Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Packa!

Av Hanna A - 24 oktober 2008 18:25

Jag ska resa bort i morgon! Ända till Falkenberg!  : )

Vi är nio tjejkompisar som ska ner och bo på hotell och umgås och ha kul!

Det ska bli jätteroligt! Och härligt att få komma hemifrån lite, umgås med kompisar, ut och promenera, äta lunch, fika, bo på hotell, bli uppassad (oh, jag gillar det!), middag, vin, fest på rummet, skvaller, dans och barhäng! Trevligt!!!


Min man har varit och handlat inte mindre än nio flaskor alkoläsk till mig! Ja, jag ska dela med mig till min syster, jag kan ju inte bli hur kul som helst själv!  : ) 


Nu sitter jag i valet och kvalet, om jag ska stryka till min klänning eller helt sonika strunta i det?! Men (jag hör min kollega skälla på mig...) jag får nog stryka till den lite lätt. Kan ställa mig framför tv:n. Blir ju jättekul då. Inte ett dugg ironisk. Inte nu heller. Och inte heller nu.

Jag ljuger.


Så. Nu har jag fått lite mat i magen och nu ska jag börja Packa! Det är roligt! Nu var jag inte ironisk, på riktig! *åh vad jobbig jag är*  : )


Trevlig kväll på er! 

 
 
Ingen bild

Catrin

24 oktober 2008 18:35

Avundsjuk!!!! Det låter ju HUR BRA som helst.
Hoppas att Ni nu får riktigt kul, och passa på och njut!!!!!
Alkoläsk; finns faktiskt några goda här oxå, skall nog ta några ikväll:-)

Kram

 
Scrollan

Scrollan

24 oktober 2008 18:39

Åååå så skoj!*avis*

Hoppas du får riktigt kul!! Å spara inte på drickat, lite skallebank kan det va värt! Hahaha!!;-)

Ironi kan va himla kul, jag skrattade högt när jag läste!! Din knasboll!!:-))

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards