Direktlänk till inlägg 24 oktober 2008

Packa var det ju

Av Hanna A - 24 oktober 2008 19:44

Jag sitter fortfarande kvar här. 

Lite har jag gjort dock. Hällt upp tre skålar med Pringles till barnen, kört igång en maskin med våta och smutsiga kläder som låg i hallen och luktade illa. Som hamnade på hallgolvet redan igår.

Sen har jag gått tillbaka till köksbordet och satt mig vid datorn. Och skrivit lite mail.


Jo, det glömde jag ju, när jag var i tvättstugan så passerade jag strykbrädan och på den ligger min klänning, och en topp, och väntar på att bli strukna. Tråkigt. Tråkigt. Tråkigt. Sååå tråkigt. Tråååkiiiigt.


Men det känns kanske rätt bra att ta på sig klänningen i morgon och den är struken! Skulle tro det. Skulle tro att om jag skyndar mig att stryka nu så är det över sen.


*motvilligt lämnar hon datorn* 

 
 
Jag idag

Jag idag

24 oktober 2008 20:30

Min strykbräda står framme som ett ständigt dåligt samvete. Varje kväll inbillar jag mig att jag "hinner stryka den imorgon bitti innan jag går till jobbet."
Säkert!
Jag försöker trösta mig med att mina kläder är så skynkliga att mitt ansikte ser ut att vara i det närmaste rynkfritt. I jämförelse alltså. Allt är ju relativt.

http://tjockisensjunger.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards