Direktlänk till inlägg 29 oktober 2008

Nu igen!

Av Hanna A - 29 oktober 2008 17:14

Jag blir galen snart! Helt jävla skogstokig!  F Ö R B A N N A D E  Telia och deras usla produkter.

Nu funkar inte telefonen, i g e n ...

Snart får vi byta leverantör. Vi kan inte ha en telefon där vi måste starta om skiten var och varannan dag för att det ska funka! Det är så många människor som inte har våra mobilnr, och jag vill ha en fast telefon men jag vill inte behöva bli irriterad och vansinnig stup i kvarten för att det inte funkar!!!


Att min man talar om för mig hur man ska göra för att starta om det och jag inte lär mig är inte Telias fel iof, men lite mer kan man väl begära?! En telefon ska fungera utan att behöva startas om heeela tiden.


FAAAN vad irriterad jag blir. Och jag kan ringa ut! Då tror jag ju att telefonen funkar! Men så ringer P på min mobil och säger att telefonen behöver startas om, och jag försöker enligt det sätt jag lärt mig (bristfälligt kan jag ju tala om)  MEN DET FUNKAR INTE!


Nu får jag ringa P och så får han vägleda mig, frågan är om jag klarar av att lyssna ordentligt...  

 J A G   Ä R   S Å Å Å   A R G,   *AAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHH* 


Vill slå någon. Hårt hårt hårt hårt.



 
 
Ingen bild

Stefan

12 oktober 2010 15:39

Slå mig då !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards