Alla inlägg den 2 december 2008

Av Hanna A - 2 december 2008 07:54

God morgon! Våran bil är på verkstad och man och barn fick gå till skolan idag. Vi har blivit lite lata på sistone så vi har tagit bilen när det har regnat. Och idag tänkte jag kollat med syrran om vi kunde lånat deras ena bil, men de hade inte gått upp ännu...


Och lite regn är ju inte hela världen.

Om det inte vore för att barnen inte hänger upp sin kläder särskilt luftigt i kapprummet. Dottern hänger upp kläderna fint, men de hänger rätt trångt = torkar dåligt. Sonen hänger i BÄSTA fall upp sina kläder, men allt som oftast blir de liggande i en hög på golvet = torkar garanterat inte. 


Och jag gillar inte tanken på att de ska ta på sig fuktiga kläder när de ska ut på rast.


De har varsitt paraply nu och tjejerna fixar det galant men lilleman kan lika gärna använda det till något annat... Tur att jag sitter hemma och slipper gå med dem... Puss, hejdå och sen gå in igen!


Idag åker jag inte in till stan tidigare. Ok att det är gott med en extra timme på flexen, men det är väldigt gott att sitta hemma och slappa lite också! Andas lugnt och stilla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards