Direktlänk till inlägg 4 december 2008

Något jag är riktigt bra på!

Av Hanna A - 4 december 2008 23:49

Det är att fnissa ihjäl mig när det är väldigt olämpligt att fnissa.


Som idag, vi åkte en sväng till Allum - jag behövde komma utanför husets alla väggar, vilket jag stundtals ångrade men skit samma nu, och inne på Cervera står vi och väntar på att få betala. Det är nr-lappar som gäller och strax innan det är syrrans tur, kommer en man farande med en kundkorg, med fyra stycken pizzatallrikar i. Både syrran och jag börjar fnissa som på en given signal - vet inte riktigt varför men det kan bero på att vi tyckte det var komiskt med fyra fula pizzatallrikar (finns den sorten ens kvar, de var ju poppis på tidigt 90-tal!) och åka till hysteriska Allum när det är 20% och halva Partille med omnejds snåla befolkning ska dit och fynda.

För att köpa något så banalt som fyra tallrikar! Och inte den lite exklusivare sorten heller! 


Inte jätteroligt i sig kanske, men vi tyckte där och då att det var väldigt komiskt och vi börjar fnissa... och trötta som vi är blir det till slut helt hysteriskt! Jag blir knallröd i ansiktet och börjar toksvettas och ögonen tåras och jag håller på att kissa ner mig och syrran ser också lite lätt varm ut och får glansiga ögon! 


Fy vad pinsamt! Vi är ju inte direkt 17 år. I mångas ögon ser vi nog vuxna ut...

 
 
Ingen bild

M.

5 december 2008 00:05

Jag tycker att det alltid är läge att fnissa! Jag tror att många blir lite glada av flams :)

 
Mofs..

Mofs..

5 december 2008 05:51

*skratt* men visst är det härligt att bryta ihop i ett fniss/skratt/gapflabb med någon? Jag gör det ofta. Sen är man helt slut och kan knappt andas men underbart känns det.
Ha en skön helg.

Kramiz

http://mofs.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

5 december 2008 06:50

jo just det kan jag med ..sedan får jag dåligt samvete för att jag tycker att någon köpte just det där.. eller så...
vackra bilder ja här håller snön på regna bort :(

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

5 december 2008 08:16

Fniss! Va kul! Jag lyckas också alltid bli full i skratt när man absolut inte får det! =)
Skratta på bara!

Kram

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
elaina

elaina

6 december 2008 10:26

Hihihihi!
Det där låter som det sku kunna ha vare Min Syss å jag...
=o)

http://www.elaina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards