Direktlänk till inlägg 5 december 2008

Wow!

Av Hanna A - 5 december 2008 21:14

Jag blir så glad! Jag har slagit rekord i antal besökare idag! Hela 90 personer har varit inne på min blogg idag! Helt fantastiskt! Att så många är intresserade av vad jag skriver! *jätteglad* 


Nu ska vi in till våra grannar och umgås lite! Dricka vin och kanske spela spel. Eller bara dricka vin och prata (jag ogillar sällskapsspel...) Hur som helst ska det bli trevligt!


Hoppas ni andra får en fortsatt trevlig fredagkväll! Och jag ska försöka att inte komma med något dumt fylleinlägg senare, men inga garantier utlovas!


Vill bara tillägga att jag vann över maken i På Spåret! Jag kunde Kalix, Trollhättan, Trondheim och några frågor till! Maken kunde en fråga! *skrattar rått* 

 
 
Micke

Micke

5 december 2008 21:51

GRATTIS!!! :D

http://tomten.bloggagratis.se

 
M.

M.

5 december 2008 22:53

Grattis! Du lyser upp tillvaron, jag är glad för deras skull, att dom har hittat till dig!

Idag är jag nere på cirka 40-50 besökare. Gårdagen var en hype. Men det var skoj så länge det varade :)

Själv hatar jag att kolla på "På spåret" för jag kan aldrig NÅGON stad. Tycker det är görtråkigt. Ni är jätteduktiga som kan så bra!

Natti!

http://maskot.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

6 december 2008 08:07

Va kul! Grattis! Jag är en av dom som har varit inne! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards