Direktlänk till inlägg 6 december 2008

Sen kväll, natt eller tidig morgon...?

Av Hanna A - 6 december 2008 00:14

Nä, för mig är det sen kväll! Det blev inget spel men väl några glas vin och pratpratprat! Avslappnat och skönt! Min syster och svåger är nog de enda (förutom min man och mina barn) som jag känner att jag kan vara helt mig själv med, utan smink (helst inte) och i fulfula kläder - de bryr sig inte! 


Jag kan sitta som en ful säck i soffan och bara flôta och det spelar ingen roll! Skönt!

Men jag ogillar att vara helt osminkad ens i deras sällskap. Jag är så ful utan smink...


Nu sitter jag här i kolmörkret och har svårt att se - som alltid när det är mörkt och jag är trött. Det åker saker framför ögonen och de syns mot den ljusa skärmen...


Nu ropar nog sängen på mig.... I morgon har inte sonen någon fotbollsträning och jag får inte min goa förmiddag ensam hemma i soffan. Men vi blir av med barnen vid elvatiden! Mina föräldrar ska ta med sig dem på julmarknad och jag tar med mig maken till Allum för lite shopping. 


Men nu sängen!


God natt och sov gott! 

 
 
Ingen bild

ullis

6 december 2008 07:37

Dom där flugorna vet du ju vad det är :)
Hoppas du får en bra dag!

 
trollpackan

trollpackan

6 december 2008 08:25

Tror inte ett ögonblick på att du är ful utan smaink! Alla männsikor är vackra, fast på sitt sätt.
Kul med lite julshopping!
Ja, om du vill ändra på och forma kroppen utan "fusk" är det träning som gäller, styrketräning. Många kvinnor undviker styrketräning för att de tror att de blir "biffiga" vilket de inte blir om de inte tränar stenhårt varje dag och äter anabola;)
Dessutom brukar de "glömma" bort att träna överkroppen, vilket är fel, för midjan blir ju mer marekerad på det viset. Du ska fokusera på de stora muskelgrupperna, rumpa, ben, lår, mage, rygg, bröst och armar.HAHA Det blir ju hela kroppen!
Finns inga genvägar, bara att träna! Och det flera gånger i veckan.
Ha en bra dag nu!
kramen

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards