Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Söndag morgon. Trött idag...

Av Hanna A - 7 december 2008 09:09

Gick och la oss strax efter två i natt! Och ändå vaknar jag strax efter åtta!? Varför inte passa på att sova längre, när jag kan liksom? Eftersom jag inte gillar att ligga kvar i sängen och bara ligga så gick jag upp. Det är bara på vardagarna som jag vill ligga kvar i sängen...


Jag har kört igång en maskin med tvätt och ska efter frukosten packa upp en flyttlåda eller två. Maken hittade flera kartonger med husgeråd (åh, den där saken kommer jag ihåg!) igår när han röjde garaget som nu bara är fyllt till hälften med kartonger!


Nästa lördag ska vi ha folk hemma (vi kommer bli 21 pers om alla kommer) och då kan det vara trevligt om huset är i ordning. Någotsånär i alla fall...


Planer för dagen... packa upp ett par kartonger. Damma fönsterbrädor. Vika tvätt. Planera nästa veckas aktiviteter.

 
 
Ammis

Ammis

7 december 2008 09:39

Du är som jag,vill sova länge på vardagar-måste gå upp,kan sova länge på helgerna - går upp tidigt,ha ha, men fördelen är ju att man får mkt gjort under dagen,eller hur. Skitbra blogg du har,hit kommer jag gärna igen. Ha en go söndag.kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards