Direktlänk till inlägg 7 december 2008

Blir. Så. Trött.

Av Hanna A - 7 december 2008 17:35

Åh vad jag blir trött på mig själv ibland. Åkte för tio minuter sen iväg för att hämta hem lilltjejen från kalas. Och när jag är utanför deras hus kommer jag på att det var ju 18.00 kalaset var slut och inte 17.30 *Gaaaah* Bara att åka hem igen för att om tjugo minuter åka dit igen. Och det värsta av allt är att de egentligen bor så nära så att jag borde gå och inte ta bilen. Ogillar den här okynneskörningen! Så illa för miljön! Bär mig emot... Men just idag måste jag vara bekväm av mig. Dum ursäkt - jag är bara förbannat lat.


I kväll blir det nog tacos. Det är jag sugen på. Ofta. Vi får nog snart ha ett uppehåll, annars är risk att vi tröttnar på tacos och det vore inte så kul. Tacos som är så gott! 


*rullar tummarna och väntar på att åka och hämta igen* 

 
 
trollpackan

trollpackan

7 december 2008 19:08

Det man inte har i huvudet får man ha i benen...hrmm..i bilen;)
Japp, tacos är mums!
Kramen

http://trollpackan

 
malin

malin

7 december 2008 21:02

Kul att hitta en ny blogg.
Trevlig läsning.
Jag är också så där,lyckades åka till badhuset 1 timme innan dom öppnade idag....

Vi åt tacos i går, det är sååå gott och snabblagat :)

http://pillris.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

7 december 2008 23:16

Fniss. Det man inte har i huvudet, får man ha i ... bilen! ;)

Vi åt hemmagjord pizza ikväll. Det var också mumsigt! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards