Direktlänk till inlägg 11 december 2008

Tidigt i säng i kväll

Av Hanna A - 11 december 2008 20:31

Jag har huvudvärk och lite värk i ansiktet, så jag går snart och lägger mig. Väntar på att maken kommer hem från affären bara. Han kom nyss hem och lämnade lilltjejen... Tanken var att hon skulle sova hos mina föräldrar i natt och vara där i morgon så att maken och jag kan gå och jobba.

Men när han kom dit med henne började hon storgråta! Hon ville sova hemma! Det var bara att komma hem med henne igen!


Nu ligger de alla tre och somnar förhoppningsvis snart. Jag har som sagt huvudvärk och då har jag noll tålamod. Måtte jag inte bli sjuk nu!

Det kan vara stress som satt sig i huvud och ansikte, hoppas det så det inte är något allvarligt.


Jag hade tänkt skriva några mail i kväll. Har några vänner som jag borde och vill skriva till... (Ni vet vilka ni är!)


Ska surfa runt en liten stund bara, sen blir det nog sängen. Fast först kvällsmat förstås. Hoppas min man kan läsa mina tankar och komma hem med något gott! Men vad det är vet jag inte, jag är bara hungrig och sugen på något, men jag vet inte vad. Men jag hoppas ändå att han kommer med något!


På inköpslistan skrev jag lite grejer och sen skrev jag

Äta fredag?

Äta lördag?

Hoppas han har mer fantasi än jag. 

 
 
Catrin

Catrin

11 december 2008 20:54

Hoppas att Du mår bättre imorgon när du vaknar.

http://catrinusa

 
Ingen bild

Ullis

11 december 2008 20:55

Stress o spänningar. Där har du svaret på din huvud- och ansiktsvärk. Tror att om du skulle få bort spänningen i axlarna skulle du märka skillnad av positivt slag.

 
Mofs herself

Mofs herself

11 december 2008 22:21

Stackars Dig! Krya på dig i skallen, må ditt blod flyta lättare i ådrorna i huvudet så du skola känna dig bättre.

http://mofs.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

11 december 2008 22:32

kanske maken din skulle ta och massera dina axlar..? hoppas att du vaknar utan värk...skickar kraft!

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards