Direktlänk till inlägg 13 december 2008

Om ni inte har bättre för er

Av Hanna A - 13 december 2008 17:52

så kan ni läsa här! Sno gärna! Jag snodde den av Ammis!

Om ni tar den så meddela mig så jag kan läsa era svar!



Regler: Sätt in dessa regler på din blogg. Svara ärlig på frågorna! Utmana andra genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Du har barn…  Ja tre stycken. 9, 7 och 7 år.


Du använder dig av en kalender…  Ibland. Jag brukar släpa på den i alla fall...


Du har kallat utlänningar för svartskallar mer än 5ggr…  Inte så någon har hört det, men jag har nog gjort mig lustig några gånger ja... 



Du äger mer än två datorer… Nej inte jag men min man.


Du äger en egen bil eller motorcykel… Ja, en bil.


Din plånbok är tom på kontanter just nu...  Nej.


Du dricker alkohol minst 1 gång per vecka… Ja.


Du skulle aldrig kunna vara utan sex…  Ibland känns det som att jag skulle kunna det... Men nej, det skulle jag nog inte.


Du vet hur man byter olja i bilen…  Nej.


Du har någon gång legat på sjukhus längre än 1 vecka…  Nej.


Dina enda vänner är från din arbetsplats...  Nej.


Du har varit på ett tupperwear party…  Ja.


Du är överviktig enligt dig själv…  Nej.


Dina vänner uppfattar dig som snål... Har ingen aning. Hoppas inte det. 


Du har spottat någon i ansiktet…  Nej, men slickat...


Du har fler räkningar än du kan betala… Nej.


Kommer du ihåg alla du har haft sex med…  Nej. Men det beror på dåligt minne!


Du tvättar alltid händerna efter toalettbesök…  Ja. Eller nej. Inte om jag bara borstat tänderna...


De flesta av dina vänner är äldre än du…  Jag vet inte.. Faktiskt.. Bryr mig inte.


Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten…  Jaa! Lätt!


Du tvättar alltid dina egna kläder…   Ja helst. 


Du röstar…  Naturligtvis!


Har du läst Kissies blogg någon gång?…  Nej.


Du har glömt din mammas födelsedag minst en gång… Nej aldrig.


Du gillar att gå ut och gå själv… Ja.


Du gillar ordet FITTA…  Nej, men det är användbart ibland... 


Du har tittat på pratshower… Ja många gånger.


Du dricker kaffe minst en gång om dagen… Oh ja!


Du vet hur man diskar...  Eh, ja... vet inte alla det?


Du älskar Blondinbellas blogg…  Älskar inte den men hon är fascinerande. Men jag läser den inte regelbundet.


Du vill göra något förbjudet…  Ja.


Du har haft sex på första dejten…  Ja.


Du kan räkna till 10 på något annat språk…  Ja.


När du säger att du ska göra något så gör du det bara ibland…  Ja ibland.


Du är smartare än dina syskon…  Ja. (hihihi, syrran läser min blogg!)


Du kan klippa gräset… Ja.


Du har haft sex i bilen…  Inte i vår nuvarande bil...


Du kan simma…  Ja. Senast jag badade kunde jag det.


Du kan mer än två språk flytande..  Ja.


Du kommer ihåg att vattna blommorna… Nja.


Du pluggar när du måste… Ja.


Älskar Pizza… Ibland. Men den måste vara god!


Du tränar regelbundet… Ja. Det gör jag faktiskt!


Människorna på Starbucks vet vem du är…  Nej. Jag har aldrig varit där.


Din favoritmat är hämtmat och restaurang…  Nej. Och ja.


Gillar du ordet KUK...  Nej, men det är användbart ibland.


Det första du gör på morgonen är att få i dig koffein… Nej.


Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver…  Ja det kan jag faktiskt! *duktig*

 
 
Anna

Anna

14 december 2008 07:24

Den var rolig, den lånar jag av dig:-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

14 december 2008 20:03

Åh, va kul! Såna här gillar jag! Kul att läsa dina svar! =)
Jag hör av mig när jag lånar den av dig!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards