Direktlänk till inlägg 16 december 2008

Leverans från TNT. Spännande ... ?

Av Hanna A - 16 december 2008 21:01

I fredags kväll, mitt i På Spåret, ringer det en person från TNT och säger att de har paket till mig!!??!! Min man svarade och han frågar inte varifrån, eller vemifrån paketet är !!?? Hur nyfiken kan man INTE vara???? De har inte ringt igen och jag undrar sååå... vad är det i paketet??!!!


Jag kan ju passa på att berätta för er som inte vet, att dagarna innan julafton är jag sååå nyfiken! Sneglar hela tiden under granen för att se om det ligger något till mig där! Och detta vet min man så väl så han ser alltid till att paketen aldrig kan avslöja vad innehållet är! Och så håller han alltid koll så att jag inte är där och letar och snokar! 


Men i år har jag bara önskat saker från Det Stora Fina Varuhuset! Tre saker bara. Sannolikheten är stor att jag får vad jag vill ha. Eller så fintar han mig i år...  Och jädrar vad jag ska finta tillbaka i så fall! Undrar om han vågar riskera det?... Usch, jag är redan nyfiken känner jag! Och han är inte i närheten av färdigshoppad. Han har inte ens börjat. *längtar till julafton*





 
 
susanne

susanne

17 december 2008 07:17

tack tack.. *kram*

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

17 december 2008 10:38

Hahaha! Va härligt nyfiken du är!
Jag och tvillingsyrran brukar också kolla under granen på julafton! Då klämmer vi lite på paketen, till ungdomarnas stora glädje och förskräckelse! Fniss.

Va spännande med ett hemligt paket! Jag vill också veta vad det är! *nyfiken*

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards