Direktlänk till inlägg 18 december 2008

Morgon

Av Hanna A - 18 december 2008 08:31

Sovit lite halvilla i natt, bättre än natten innan men ändå vaknar jag med huvudvärk. Spänningsvärk. Jag är hemma idag och vilar armen (går sådär just nu, hm)

Fick för mig förut att jag skulle tvätta mina mattor jag har i badrummen! Käckt va! Tills jag kom på att blöta mattor väger en del... Och sträcka mattor och hänga dem med en hand?! Näe, det går inte. Och ta i en tung blöt matta med min högerarm går inte heller. Så mattorna får ligga kvar, jag får dammsuga dem lite extra på lördag och sen får våra gäster helt enkelt ta att det är lite stökigt hemma hos oss. 


Nu ska jag äta frukost och läsa tidningen. Känns inte helt bra att vara hemma när jag inte är sjuk måste jag säga... Men att vara på jobbet och inget göra är inte heller av värde. Och nu ska armen vilas!


Ha en bra dag! 

 
 
Annika

Annika

18 december 2008 08:57

*skickar en ny arm*
Vill du handen påskruvad?
Korta eller långa naglar?

http://acka.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

18 december 2008 09:52

Hej!
Kunde du inte skickat recept på en goo grogg istället hihi..
Men jag kanske ska prova det du skrev i alla fall!!

Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

18 december 2008 09:59

Stackars dig !!! Ta det lugnt och du ... det blir säkert trevligt med gäster trots otvättade mattor. Inte kommer väl de på besök för att kolla renheten på mattorna. Nää, de vill umgås och det kan ni göra lika bra hur än mattorna är !!!
Ha det gott!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

18 december 2008 14:30

Men... Vad är det med ditt huvud? Har du ont igen? Jag tycker inte alls att det låter bra, du skriver ofta om huvudvärk. Det verkar verkligen jättejobbigt!

 
Ingen bild

Catrin

18 december 2008 15:30

Åhhhhh, Hoppas att Du snart blir bättre. Var det inte idag som du skulle till läkaren?!? Hoppas i alla fall att Du snart mår bättre, och du; skit i mattorna:-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards