Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Kaffe och finchoklad!

Av Hanna A - 20 december 2008 13:14

Hittade lite god choklad med chili i lådan - hurra! Den är så god!


Nu har jag skurat av toaletterna, ska bara rensa bort det sista av alla våra flaskor på tvättstället i vårt badrum, torka av speglarna och hänga upp rena handdukar.


Barnen har fått bära upp sina högar med tvätt så nu börjar även tvättstugan bli ...  eh, höll på att skriva städad men det vore fel. Risken finns att någon läser bloggen idag och sen kommer hem till mig ikväll. Vore pinsamt att bli påkommen med att ljuga...

Att det är lite dammigt här och var struntar jag i! Faktiskt. Dammsuga kommer vi göra. Vi, det är maken, jag har ont i armen. Eller faktiskt inte. Konstigt nog. Läkaren sa ju att jag skulle ha ont i helgen. Vissa rörelser och lyfta saker med höger hand är helt omöjligt, men det värker inte längre... Jag borde nog vara glad men jag blir lite fundersam, är något fel?


Vi (maken) har hittat min gråa långkofta som varit borta ett par veckor! Jag hade nästan glömt bort att jag hade den... 

 
 
trollpackan

trollpackan

20 december 2008 14:57

Ja, lite damm i hörnen har ju ingen dött av förut;) Här blir det bara vanligt städat, lite dammsugning innan julaftonen.
Skönt att du inte har så ont!
kramen

http://trollpackan

 
Cavvetjejernas matte

Cavvetjejernas matte

20 december 2008 15:20

Här blir det väl dammsugning ett par ggr till före julafton. Hundarna lämnar ju tyvärr lite tussar här och var som virvlar runt.
Har inte koll på vad som hänt med din arm, men hoppas den blir bra snart.
God Jul!

http://www.cavaliersajten.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

20 december 2008 17:16

Hallå tjejen!

Hoppas ni får roligt ikväll, och tänk inte så mycket på städningen det finns viktigare saker..
Våra barn bråkar också med varann och man kan bli smått galen på dom!!

Ja ja hur som helst ha det gott

Kram Kram..

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

20 december 2008 17:29

Jag hade väldigt ont efter sprutan men sen bara försvann värken, du kanske har sån tur att värken försvann snabbare - njut av att slippa värken! fast glöm inte att vila armen

http://anna78.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

20 december 2008 18:26

Skönt att höra att armen mår bättre! Fortsätt vila den nu! =)

Ha en riktigt fin kväll!
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards