Direktlänk till inlägg 21 december 2008

Ska få ordning i mitt liv

Av Hanna A - 21 december 2008 22:01

Och jag ska börja med att möblera om i min handväska. Förut letade jag efter en liten tub som var stört omöjlig att hitta i väskan och till slut blev jag irriterad och hällde ut allt på golvet... Jag hittade tuben! 




Och ja, det är ett hålslag som ligger där också. Ett sådant som man gör hål i skärp med...


Så ett nyårslöfte inför nästa år: Få ordning på mig själv och mina saker! Går det att fixa tro? 

 
 
Annelie

Annelie

21 december 2008 22:24

Jag är helt överygad om att det nyårslöftet går att fixa, i cirka en vecka..(skratt)! Det är fasligt vad grejer man har i handsväskan..Kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

21 december 2008 22:38

Hej tjejen!

Så ser min väska också ut, men vad e de för pryl som ligger högst upp till höger? E det en sån som man gör nya hål i skärpet med?

Hoppas tomten hittar någon god parfym till dig.

Kram Kram

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

22 december 2008 02:18

Min väska är oxå helt stökig.... har oxå slarvat bort ett kundkort precis......gahhhh

Mindre väska, mindre saker att ha i.....

 
Yvonne

Yvonne

22 december 2008 07:18

Fniss. Jag har verkligen försökt att använda handväska, men det går inte!!! Så det som inte får plats i mina fickor får inte följa med! =)
(När M har med sin så får hon bära!) =)

Håller med Annelie! En vecka...kanske... ;)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

22 december 2008 18:32

Jag skulle också behöva göra något åt min handväska, den är så tung så jag orkar knappt bära den hihi

http://anna78.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

23 december 2008 08:35

för skrivbord gäller " ett rörigt skrivbord indikerar en rörigt huvud , ett tomt skriv bord indikerar.... just det" samma sak för handväskor :)

http://supermamman.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards