Direktlänk till inlägg 23 december 2008

Det blir Allum ikväll...

Av Hanna A - 23 december 2008 16:04

Maken har ringt ett flertal gånger och frågat om saker till barnen. Han övervägde till och med att komma hem (han åker buss idag), hämta bilen och åka till Toy's R us på Backaplan. Varför, frågar jag?

Jo, för det är så utplockat på BR.

Och på Backaplan har det inte varit några och julhandlat de senaste dagarna..?


Till slut erbjöd jag mig att åka till Allum i kväll. Maken suckade tacksamt! (och jag hoppas på en extra julklapp! ; ))

Det har blivit lite av en tradition att åka till Allum kvällen före julafton. Och då kan jag kanske hitta något kul till mig själv... Om jag nu inte väntar tills rean efter jul. Eller både ock!!!


Nu ska vi fika lite, de två barnen som är hemma och jag. Och sen ska jag börja slå in mina julklappar lite smått... Så får jag bra koll på vad som eventuellt kan ha missats...

 
 
Sofia

Sofia

23 december 2008 16:29

Hej!
Skönt att pengarna kom fram..

Jag åkte aldrig till Allum, utan det blev Alingsås istället.

Jag köpte en julklapp till Ö det var den sista tack och lov.

Nu sitter jag och äter Anthon Berg "druvor i muscatvin". Kanske blir litte lullig haha (önsketänkande).

Om vi inte höst mer ikväll vill jag passa på att önska dig en riktigt God Jul.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards