Direktlänk till inlägg 27 december 2008

Dagens att göra:

Av Hanna A - 27 december 2008 13:41

  • lägga in den vikta tvätten
  • stryka skjortor
  • damma
  • dammsuga
  • våttorka vissa delar av golven
  • bädda
  • ut och gå

Jag skriver upp det här, för sannolikheten är rätt stor att jag kommer hit fler gånger idag...


Vi ska ha gäster i kväll och det kan vara trevligt om det är städat då!


Oj, nu kom maken och säger att han ska sätta ihop skrivbordet - så nu fick jag genast fler saker att göra



  • röja och städa i arbetsrummet *stön* 


 
 
Mofs..

Mofs..

27 december 2008 16:13

Jag blev trött av att bara läsa listan....
ZzzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZ

http://mofs.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

27 december 2008 16:16

en bättre idé.. tag en stor sop sopa in allt bröte in i ett rum stäng dörren lås.. om någon vill in och kika säg det är hemsökt ock katolska kyrkan har inte tid fören efter ny år att få ut spökerna.. lägg dig i badet tillräkligt länge för att vin flaskan hunnit bli halv,,. kliv upp klä dig ta emot dina gäster..
visst hade du semester ? :)
ha en fin kväll!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

27 december 2008 16:49

Det r konstigt med såna där listor...de ser så mastiga ut, men när man väl sätter fart så är man klar på en timme;) Iallafall med Trollpacketid mätt;)
kramen

http://trollpackan

 
Vicki

Vicki

27 december 2008 17:09

Så det är spåret som går på tv ni tävlar i då förstår jag.

Ska ni ha gäster på midda i kväll? Om det är så vad blir det för gott då?

Så din son gillar att vara på foto?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Annelie H

Annelie H

27 december 2008 20:46

Hur gick det med tabletten?

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards