Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Gaaaaaah!

Av Hanna A - 31 december 2008 15:27

Jag skrev ett inlägg. Sen stängdes hela skiten ner! Utan den minsta förvarning, ingenting.


Och i protest tänker jag inte skriva om inlägget igen. I stället har jag kokat mig en kopp grönt te (Grön Mareld) och tagit en näve av de nu förhatliga rosa skumtomtarna. Det blir årets sista.


Nu smäller de smällare ute. SLUTA MED DET, JAG FÖRSÖKER FÖRTVIVLAT FÅ MIN SON ATT STANNA KVAR I SÄNGEN!!!!! "Mamma, jag behöver faktiskt inte vila för jag orkar vara vaken hela kvällen ändå" Ja, men mamma ska orka. Fast det sa jag ju såklart inte.


Skumtomtar ja. Godis. Snart är det slut med det. Och det är inget jag saknar heller. Det är inte många godissorter som är särskilt goda ändå. De få sorter som är goda är goda i lagom mängd. Men som de flesta godisätare vet: Man äter inte godis i lagom mängd. Man köper alltid för mycket och man äter (oftast) tills påsen är länsad.


Jag känner mig piggare och fräschare när jag inte äter godis, eller en massa transfetter för den delen... Och nej - det har INTE något med vikten att göra! Jag kan nämligen äta i princip hur mycket jag vill av vad jag vill utan att lägga på mig.


Mitt godisstopp har helt och hållet med hälsa att göra! Testa vetja!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards