Alla inlägg under december 2008

Av Hanna A - 1 december 2008 16:54



Jag har fått ännu en utmärkelse av jättetrevliga M. Tack tack snälla! Det gör mig så glad! Att skriva är bland det roligaste jag vet och att någon uppskattar det JAG skriver känns väldigt väldigt bra! *lycka*


Inte heller nu kan jag välja sju stycken, med samma motivering som häromdagen!

Av Hanna A - 1 december 2008 13:22

Jag hade ett hemskt humör mot mina barn i morse och jag har fortfarande dåligt samvete. De gör så gott de kan och ändå är jag inte nöjd när det inte går så fort som jag vill... Usch.


Men det var inga sura miner när vi sa hejdå, vilket fick ske snabbt som bara den för bussen stod på hållplatsen och var nära att åka ifrån mig.


Fy.

Får pussa lite extra på dem i kväll!


Just det ja. Jag kommer hem till ett vardagsrum med tre gardiner istället för fyra. Jättesnyggt. Inte.


Nu sparka igång mig efter lunchen!


Av Hanna A - 1 december 2008 11:30

Kollade mina referenser en snabbis. Och lätt chockad läser jag...

http... porrmannen. nånting!!!???


Eh, jag vet att jag inte har varit inne hos någon som heter porrmannen!


Nu vågar jag inte klicka på länken eftersom jag är på jobbet men när jag kommer hem ska jag ju såklart kika! Undrar ju hur min blogg har hamnat där... Hm...?!

*huvudbry*

Av Hanna A - 1 december 2008 09:00

Fick tillbaka resultaten på senaste tentorna - jag är godkänd på bägge.


Stor lättnad!

Av Hanna A - 1 december 2008 08:02

Jag möttes av ett par kommentarer (lika trevligt varje gång!) varav den ena var från M. - en utmärkelse! Igen! *så himla himla glad*


Tänk att det jag skriver uppskattas av andra! Jättekul!


Är på jobbet nu och hinner/kan inte fixa med bilder eller länk till M. men det kommer senare *var så säkra*  ;-)


Ha en bra dag alla!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards