Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Hanna A - 1 januari 2009 15:21

Idag blev det korv med bröd till lunch. Grillad ute i skogen i underbart vinterväder! Maken ligger på soffan och vilar sina armar efter att ha burit grillen fram och tillbaka. Men det var värt mödan (säger jag som slapp bära!)


Tänt var det här!


Amanda äter korv



En jättehärlig och trevlig dag! Och att vi hade tur med vädret gjorde ju inte saken sämre! 


Om någon misstycker till att vara med på bild, maila mig så tar jag bort den!

Av Hanna A - 1 januari 2009 09:56

Idag vaknar man upp med gårdagens smink (VARFÖR??! Jag har ju lovat mig själv att inte gå och lägga mig med smink!!!), stor trötthet i kroppen (la oss 02.30), men utan någon som helst bakfylla (stor lättnad!) och till en dag som ser ut att kunna bli hur vacker som helst!


Vi ska ut och grilla korv med några vänner idag! Jättetrevligt! Och så har vi löst gåtan "vad ska vi äta till lunch idag" 


Nyårsaftonen blev jättelyckad! God mat, en liten skvätt gott vin, mycket skratt, lite barn (de lekte så bra att vi knappt märkte av dem!) och vansinnigt god rosa champagne! Tyvärr för mig som körde. Jag tog två klunkar, men hade lätt kunnat hälla i mig ett par glas!


Otroligt kallt vid tolvslaget... Inte lätt att knäppa några bra bilder när knäna skakar så de nästan trillar ur knäskålarna. För stativet glömde jag såklart hemma. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards