Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Hanna A - 27 mars 2009 21:21


Fredag fredag fredag!!!

Tokskönt!



Och i morgon är det lördag!

Nästan ännu skönare ju!


Wow, vilken helg det här kan bli! 



Av Hanna A - 27 mars 2009 18:11


Så himla härligt! Hemma! Jag älskar hemma!


Stannade kvar en stund på jobbet, barnen gick hem till min syster så jag behövde inte stressa iväg, skönt att få lite extra tid på flexen.


Idag har jag varit dödens sömnig! Det måste ha varit han med den monotona, sövande rösten på bussen i morse! Inget kaffe i världen har lyckats väcka mig idag. *zzzZZZzzz*


Nu ska vi snart äta middag - hungrig har jag varit hela dagen också! Vrålhungrig. Så där så att jag blir skakig och nästan blir arg för minsta lilla. 


Men så himla skönt att det är fredag! Det är helg nu hörrni! 




Av Hanna A - 27 mars 2009 12:19


Problemet med att äta rester kvällen innan är att jag inte har lunch att ta med mig till jobbet dagen därpå.


Igår var jag så nöjd över att vi hade makaronipudding kvar! Jag slapp laga mat! *jippiie*

Mindre jippie är det idag när jag måste ut och köpa mat igen. Vad är jag sugen på?! Har massor att välja bland men inget som tilltalar mig just idag. Och äta måste jag - håller på att hungra ihjäl!!!


Tack Mita! Såg att jag har en award att hämta! Kul!!! Kikar på det sen, är på jobbet nu *harkel*


*sätter genast igång och jobbar eller går på lunch*


Av Hanna A - 27 mars 2009 10:19


Nu har jag fikarast men väljer att kolla bloggen istället!


Bussresan ja... Det satt en kille/man/gubbe bakom mig och pratade jobbsaker i telefon och han hade världensmestmonotonaröstsombaramaldeochmaldepåomoi
ntressantasaker -gissa om jag stensomnade!


Nu är det fredag för fullt! Snart helg alltså!


Nähä, måste nog gå och ta mig en macka i alla fall! *huungrig*




Av Hanna A - 27 mars 2009 06:01


Det är fantastiskt vackert ute - jag älskar snö! (PÅ VINTERN!!!)


Vackert är det, men inte kul. Barnen och jag måste dessutom gå!!!! Eftersom den onödige har bytt till sommardäck! (Tur att det är fredag och inte måndag!)


Okej, dags att göra något åt det blöta torvet på huvudet och leta fram kläder. Sen är det bara att börja njuta av fredagen!!! Det vill säga, när jag väl lämnat barnen och kommit med en buss! Inte säkert att bussarna går som de ska - herregud det är ju snökaos. Säkert fyra cm.


Men det är vackert ute! Och det är fredag!


Hinner inte kolla in hos någon nu så jag ropar allt vad jag orkar:

Ha en underbar dag!!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards