Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Hanna A - 17 mars 2009 22:30


Jag är nu helt klar med första uppgiften! Jag har nu lämnat respons på två personers uppgifter - kul men svårt!

Jag börjar såklart med att klanta till mig! Glömmer först att lämna respons på både artikel och notis till den ena personen, och lämnar bara på artikeln! Och när jag skulle rätta till det lägger jag notis-responsen i helt fel mapp!!! Och lagt kort ligger - går inte att ändra eller ta bort! *klant* Eh..eh, ursäkta! Jag borde gått en datakurs istället! 


Men nu är det färdigt och jag är sååå nöjd med mig själv och såååå trött! Ska jag orka träna core i morgon? Vill jag det, eller ska jag börja nästa vecka?


Kanske lägger en omröstning så får ni besluta åt mig!?


Jag är:

ambivalent

Jag har:

beslutsångest


Sen var det något mer också...? Hm... Jo just det jag har dåligt minne!!! Men det var inte det jag tänkte på... *tänktänktänk*


Nu minns jag!!! Jag är en mästare på att skjuta upp saker också! Mitt motto verkar vara; varför göra något idag som man kan skjuta upp till en annan dag? 

Av Hanna A - 17 mars 2009 21:12


Riktigt jobbigt tråkig dag idag. Förutom det lilla positiva att jag slipper en arbetsuppgift som jag inte gillar så har det bara varit tråkigt. Hur ska jag stå ut! Måtte det vara tillfälligt bara, annars måste jag göra något åt det!


Nu ska jag sätta mig och ge kommentarer på två inlämningsuppgifter. Det ingår i uppgiften, att ge lite respons på två andra artiklar. Som jag fattade det behöver det inte vara så avancerad respons, så det ska nog lösa sig. Sen blir det sängen. Orkar nog inte med någon bloggrunda i kväll, tyvärr. Jag får läsa ikapp i morgon i stället, trist men sant.

Av Hanna A - 17 mars 2009 15:51


Nu är halva dagen avklarad! Fyra timmar kvar. Det ringer som bara den idag och jag är helt slut - jag som inte får stressa eller spänna mig (för armen) är superstressad nu. Inte bra. Inte skönt.

Men! En bra grej, jag har blivit av med en av mina bi-uppgifter på jobbet och det är positivt! Att fota alla nyanställda, redigera bilder, skicka iväg via FTP (visst låter det proffsigt?! Det är bara det att jag fattar halv sju av vad jag gör! Hemskt oproffsigt faktiskt) Sköööönt!


Men jag har lite sådant pill kvar innan jag slipper det helt!


Jag vet inte ens var jag hittar FTP-programmet på den här datorn. *skäms*

PC. *fnys* Ge mig en Mac så fixar jag inte inte det mesta så i alla fall en hel del! Eller nej... Men jag fattar mer av en Mac än en PC.


Så, nu var lunchen slut, jag får "stämpla in" och börja jobba.

Grymt sugen på choklad....

Av Hanna A - 17 mars 2009 14:56

Mat.

Äta.

Nästan död.


Av Hanna A - 17 mars 2009 08:11


Jag jobbar sent på tisdagar vilket betyder sovmorgon till 07.10 och en skön stund hemma på förmiddagen!

Det trista är att när klockan är halv fem i eftermiddag går alla hem, utom jag och ett par stackare till. Då är sovmorgonen glömd, förmiddagen bara en skönt minne och kvällen känns lång och tråkig.


Jag måste komma igång och skriva den där boken jag drömt om.


Och jag har ingen aning om varför den meningen slapp ur mig ... *tittar förvånat på mina fingrar*

Ja, jag har en dröm, har haft den i hundra år snart.... och just nu behöver jag drömma den drömmen! Den kanske aldrig blir sann, men jag måste ha den just nu!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards