Direktlänk till inlägg 17 mars 2009

En snabbrapport!

Av Hanna A - 17 mars 2009 22:30


Jag är nu helt klar med första uppgiften! Jag har nu lämnat respons på två personers uppgifter - kul men svårt!

Jag börjar såklart med att klanta till mig! Glömmer först att lämna respons på både artikel och notis till den ena personen, och lämnar bara på artikeln! Och när jag skulle rätta till det lägger jag notis-responsen i helt fel mapp!!! Och lagt kort ligger - går inte att ändra eller ta bort! *klant* Eh..eh, ursäkta! Jag borde gått en datakurs istället! 


Men nu är det färdigt och jag är sååå nöjd med mig själv och såååå trött! Ska jag orka träna core i morgon? Vill jag det, eller ska jag börja nästa vecka?


Kanske lägger en omröstning så får ni besluta åt mig!?


Jag är:

ambivalent

Jag har:

beslutsångest


Sen var det något mer också...? Hm... Jo just det jag har dåligt minne!!! Men det var inte det jag tänkte på... *tänktänktänk*


Nu minns jag!!! Jag är en mästare på att skjuta upp saker också! Mitt motto verkar vara; varför göra något idag som man kan skjuta upp till en annan dag? 

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

18 mars 2009 06:08

DU GÅR DIT! *bestämmer* Du vet ju hur nöjd du känner dig efteråt*låter som en riktigt morsa*
:)

http://mofs.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

18 mars 2009 06:13

god morgon hoppas din dag blir fin, utan tråk och bråk...
här är jag uppe tidigt tassar om kring njutar av att snart är badrum och tvätt stuga klart...kram

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

18 mars 2009 10:08

Låter som dotterns motto! Haha!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

18 mars 2009 20:34

Då har vi samma motto du och jag. :)
Idag var jag väldigt sur pga det där mottot. Hade ju tänkt att dammsuga och torka golvet igår men fick ju göra det idag istället. men nu är det gjort!
Kram

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards