Alla inlägg under december 2008

Av Hanna A - 26 december 2008 14:38

Familjen är hemma. Med en massa leksaker.

Som låter... 

Av Hanna A - 26 december 2008 10:37

Igår klart, idag dimma (men jättevacker rimfrost!)


Idag:

 Igår:



Av Hanna A - 26 december 2008 10:23

Make och barn åkte precis till Toys R Us där de ska få sätta sprätt på de 500:- de fick av farmor i julklapp. Tanken var väl att jag eller maken skulle köpa något till dem, men så kom vi på att de får så många paket ändå så de får pengarna och får välja själva. De var överlyckliga över det!


Sonen vet redan vad han skall köpa. Något som jag inte har en aning om vad det är och som kostar fyrahundranågonting. Och tjejerna kommer nog komma hem med Pet shop gosedjur. Lilltjejen skulle köpa två stycken.


Vad är det med barn och gosedjur? Speciellt min lilla tjej, hon älskar gosedjur över allt annat! 

En av anledningarna till att jag inte följde med är att jag inte vill vara med och försöka påverka dem, de ska få göra vad de vill med sina pengar.

En annan anledning är att JAG VILL VARA HEMMA! Ensam, själv, i lugn och ro! Gud så härligt!

Ska ge mig ut och gå sen också.

Pratade precis med min syster och vi ska försöka komma ut tillsammans. Trevligt att ha någon att prata med!


Nähä, om jag skulle ta och äta lite frukost nu... Oj, klockan är ju hur mycket som helst! Inte konstigt att jag har ont i magen, jag är ju på svältgränsen!  

Av Hanna A - 25 december 2008 23:35


Sista bilden för idag. Jag lovar!


Av Hanna A - 25 december 2008 23:11

Filmen alltså. Den har vi sett nu. Och den var väl gullig men inte så himla märkvärdig som det har låtit om den. Jag kan inte säga att jag är besviken men jag känner mig inte helt lyrisk och upprymd som så många har varit efter att ha sett den.


Hade det inte varit för att det var Abbas musik hade den inte varit någonting. Tycker jag.


Nu har jag sett den i alla fall.


Och just nu är det Pirates of the Caribbean, men jag ska nog gå och göra mig ordning för natten tror jag. Kanske åker jag in till stan och kollar om det finns något vettigt på rean. Eller så struntar jag i det. Förmodligen är det bara skräp som reas ut. Eller kanske inte. Handeln är rätt angelägen om att få sålt sina varor. Det blev inget rekord slaget i år...

Av Hanna A - 25 december 2008 20:14

Utsikt från vår altan. Var bara tvungen att ta en bild när eftermiddagssolen spred sitt gyllene ljus... Skulle kanske skaffa mig ett nytt, spännande objektiv? (Eller börjar använda dem jag redan har?)



Av Hanna A - 25 december 2008 16:49

Att hålla ordning på saker och papper.


Nu har jag slarvat bort min postavi som kom häromdagen. 

Trött är ordet för dagen. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards