Direktlänk till inlägg 3 januari 2009

Rapport från familjen Kaos

Av Hanna A - 3 januari 2009 16:15

En lugn och skön lördag... tittar på skidor (inser nu att jag missade herrarna) går ut och går/joggar lite... stretchar och äter... maken förbereder lite för ikväll... barnen går ut och leker lite och jag hoppar in i duschen... Då brakar Stora Kaoset in! 

Sonen ska spela fotbolls-cup! VA?! IDAG?! Det var ju i morgon??? Trodde vi ja. Men någon av tränarna har ringt maken för att kolla av lite inför cupen som är idag. Panik! Leta reda på sonen som inte är hos den kompis han sa att han skulle till. Ok, åka och leta vid fotbollsplanen - först packa väskan med fotbollskläder (jäkla tur att vi råkar hitta allt!) och sen iväg för att fånga upp sonen - han var inte vid fotbollsplanen heller!!! Gaaah!


Han hittade sonen och kom iväg till Mölnlycke där cupen går av stapeln. De hann fram i sista stund tydligen... Jag vet inte i skrivande stund var han hittade honom men nu är han på plats och han får skjuts hem, så vi kan ta hand om våra gäster i lugn och ro.


Lite synd bara att vi inte får se honom spela. Han har ingen av sina föräldrar på plats... Mest ledsen över det är nog jag. Sonen går det ingen nöd på. Förhoppningsvis. Och förhoppningsvis är det andra föräldrar som hejjar lite extra på honom också! *hoppas innerligt*


Måste skriva upp 'köpa almanacka att ha i köket' på min att göra-lista. 

Samt att komma ihåg att skriva upp saker i den.


Puh.


Ska surpla lite kaffe innan jag sätter igång att städa. Jag har två olika gardiner i vardagsrummet också MÅSTE KOMMA IHÅG ATT BYTA! Så att det är enhetligt.


 
 
Annika

Annika

3 januari 2009 16:35

Att ha olika gardiner i ett och samma fönster är förmodligen modernt!! :-)
...inte att förglömma innovativt!!
(För övrigt mitt favoritord.)

http://acka.bloggagratis.se

 
pernilla

pernilla

3 januari 2009 16:36

hej.. oj det låter som här.. man tror sig ha bättre minne å komihåg än man har... jag har faktiskt glömt barnens aktiviteter jag me nån gång, men nu är de tonåringar å håller någorlunda koll själva.
trevlig blogg förresten
/pernilla

http://www.pillansvahn.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

3 januari 2009 18:36

Oj, va stressigt det blev! Men tur att dom hann fram i tid! Pust!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards