Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Tack Gode Gud! (inte för att jag är religiös, men ändå!)

Av Hanna A - 6 januari 2009 13:45

Jag hittade kvittot! Jaaaa! *skriker ut min glädje*


Det låg i innerfickan på min kappa! Vilket jag borde tänkt på *harkel* för det är i antingen plånboken, handväskan eller någon ficka som kvitton brukar hamna när jag handlar. Åh! Lättnad!


Men tröttheten finns kvar. Den där tröttheten som jag så ofta känner över mig själv. Hur svårt kan det vara att försöka koncentrera sig på att ha ordning på saker och ting? Det spelar ingen roll om det är papper från skolan, fritids eller räkningar - allt glöms liksom bort.


Men en liten fördel med att vara oordningsam är att jag titt som tätt hittar pengar i väskor och fickor som jag glömt att jag lagt där! Som nu, hittat totalt 65:- och ett 100-kort (busskort)! Det är kanske plåster på såren?!


Ska jag sätta mig och andas en stund nu kanske? Ska bara köra igång en maskin med tvätt först... 

 
 
trollpackan

trollpackan

6 januari 2009 14:03

Andas och köpa en pärm till alla kvitton;)
kramen

http://trollpackan

 
Annelie

Annelie

6 januari 2009 18:15

Trollpackans råd är utmärkt.. Vet inte hur många pärmar jag har till alla ändamål, jag fyller de aldrig för jag glömmer det! Hoppas du är bättre än mig där..(skratt). //A

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

6 januari 2009 19:32

Nu lägger jag mig i.
Pärmar hjälper inte! Har oxå pärmar men använder dem sällan. Mina viktiga papper samlas i en tidskriftsamlare. Där blir de liggande tills den är full och först då kan jag ev sätta mig och sortera in papren i pärmarna. blir typ en gång i halvåret, om ens det.
Viktiga kvitton däremot kan hamna lite överellt. Önskar jag vore bättre på ordning men har försökt och det funkar inte.

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards