Direktlänk till inlägg 7 januari 2009

Sådärja - och trasig son...

Av Hanna A - 7 januari 2009 16:02

Jag har ätit, och jag kom ihåg att äta salladen också! *duktig*

Och tagit extra vitaminer, och rosenrot!

Efter maten var jag ute en liten sväng och promenerade i solen, på isen. Jädrar vad halt!


Efter det tog jag mig en kopp kaffe. Två koppar kaffe. Och sen har jag vilat. Herregud vad jag är trött på att vila. Det är såå tråååkigt.

Men jag orkar inte göra så mycket annat heller.


Ringde fritids för att skicka hem barnen lite tidigare idag, men då hade de börjat titta på film. Och det känns ju taskigt att de ska skickas hem mitt i den. Så de får stanna fulldag idag. Jag får väl gå och möta dem så att de tänker på att gå försiktigt. Det hade inte sonen gjort idag. Tydligen.


Maken ringde och sa att fritids ringt och varnat för att Gabriel inte såg ut som han brukar... Han hade trillat och fått en rejäl smäll i pannan. Bula och blod och så... Skolsköterskan hade kommit och tittat till honom - och vi ska hålla honom under uppsikt så han inte börjar må illa. O M G! Hur kommer ungen se ut? Hoppas de satt på plåster! *hatar blod hatar hatar hatar blod*


Så därför tänkte jag gå och möta dem strax. Det börjar ju mörkna ute och bilarna kör fort, bilar kör av vägen, barn är tankspridda (vissa av dem mer än andra), bilar är hårda och barn är mjuka. *rusar så fort jag kan med dunkande huvud*





 
 
nilla

nilla

7 januari 2009 17:07

Ååååh *tycker synd om din son*

http://nillaja

 
Mofs..

Mofs..

7 januari 2009 17:48

Barn är som små miniatyrlapptäcken-man kan lappa ihop dom så ser dem som nya ut. Jag tillhör samma kategori som du-gillar inte trasiga barn och deras blod. Blir det dessutom kräx-då lämnar jag helst bort dem.
Fint att du kastat i dig massa konstig rot. Jag blev så inspirerad men björkens rötter här ute ligger tyvärr under snön så jag gnager på köksstolen så länge tills våren kommer.

http://mofs.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

7 januari 2009 18:12

Hoppas att det inte är något allvarligt med sonen, att det bara är en bula, ta hand om er!

http://anna78.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

8 januari 2009 09:34

Och där fick jag svar på min fråga. Ang salladen alltså. :)

Usch, otäckt när barnen slår i huvudet. Hoppas att han är ok.

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards