Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Shopping!

Av Hanna A - 10 januari 2009 17:44

Jodå, jag hittade kvittot och bytte fultoppen till en svart stickad klänning, tror jag det var... Jag får ta ett kort och lägga ut. Dessutom fick jag hundra kronor tillbaka! Perfekt. Sån shopping gillar jag! 


Några lampor blev det inte och inte heller några krokar men väl en spegel och ramar! Kalender blev det ingen heller... Tittade på massor av olika kalendrar men ingen föll mig i smaken. Får nöja mig med den jag har och det är inga som helst fel med den. Jag fattar inte vad det är med mig och denna böjelse för kalendrar? 


På hemvägen blev det kinamat från Ming och efter en bra omväg genom stan (Avenyn avstängd pga demonstration) kom vi äntligen hem och kunde äta! Nu är det skidskytte på tv, och kaffe som gäller.

 
 
Annelie H

Annelie H

10 januari 2009 18:37

Tack så mycket för din kommentar, härliga, underbara du! Nu har jag i alla fall skrivit hela dagen, är helt slut!

du verkar ha haft en mysig dag..hoppas du får en härlig kväll!

KRAM!//AH

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

10 januari 2009 19:14

Låter som en härlig lördag, kinamat är ju så gott!

http://anna78.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cat

11 januari 2009 09:01

Tur att jag är van vid Konsums gratiskalender, fast ett år blev jag jätteirriterad när de ändrade layputen så det inte fanns plats att skriva på. Jag klagade och tydligen var jag inte ensam för de gick ut med info om att de förstått att de inte skulle "förnyat" den, så nästa år var den som vanligt igen *skönt*

Jag vill bara ha stora rutor att skriva i och sedan att veckorna ligger överskådligt/bra, sedan är jag nöjd.
Hoppas du hittar en kalender.

Jag har kommit på att jag är tokig i servetter, ljus och glas, kan knappt gå förbi ett servettpaket och inte köpa om mönstret är fint samma m ljus.
Sedan vågar jag knappt använda servetterna för de är så fina, så då kör vi Ikeas billiga hahaha men mest är det för att jag gömmer dem och sedan inte kommer ihåg att ta fram servetterna när det är dags att duka.
Och glas är ju sååå vackert och kul att köpa och dricka ur, så där har jag nu glas-stopp för skåpen är bystade.
Kram

 
stort och smått

stort och smått

11 januari 2009 09:42

Cat,
Alla har vi våra egenheter ; )
Jag vill ha en kalender med kolumner, en för varje familjemedlem! Har hittat en på Ordning & Reda som var billigare än bokhandeln (vilket passar mig utmärkt).
Det kom inga barn och sålde jultidningar i höstas, som de brukar. Hm... Då brukar jag alltid köpa Familjens planeringskalender eller vad den heter.
Kram

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cat

12 januari 2009 19:48

Jaha, varför sade du inte det? Bara beställa här, kommer i lådan om en dag el två ;O)
http://www.bokia.se/familjens-hjalpreda-planeringskalender-2009-redaktionen-9163856220/bok/9789163856228/

Säg till annars nästa jul för mina barn säljer jultidningar och min bästa vän skall också alltid ha den där kalendern som du vill ha, så vet exakt vilken du menar.
Kram

 
stort och smått

stort och smått

12 januari 2009 19:56

Cat, Precis den är det!!! Taaack!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cat

12 januari 2009 20:16

Varsågod, lita på mig vettu *flin*
Kramar
C

 
stort och smått

stort och smått

12 januari 2009 20:50

Du är en klippa! Jag har haft nytta av dig förut! : )
Kram!

http://agneta.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards