Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Mitt förra inlägg

Av Hanna A - 12 januari 2009 19:16

Det blev nog aningens snurrigt och ogenomtänkt tror jag. Men det är lite så jag kan vara ibland tror jag. Aningens snurrig och ja...


Men det mesta löser sig ändå. Sonen hade hunnit halvvägs när jag mötte honom.


Nu äter jag min tråkiga mat, nu värmd i micron. Tänk om inte min syster hade haft lingonsylt!? OMG!


Men lite lycklig är jag ändå! Jag har sålt min första tavla! Även om det inte blir någon mer, så har jag i alla fall sålt en! Tänk att en av mina bilder kommer att hänga hemma hos någon annan!


Nu är det dags att jag börjar planera min utställning som jag ska ha i maj. Vilka ska hängas ut och i vilka storlekar?! Angenäma bekymmer!

 
 
Yvonne

Yvonne

12 januari 2009 19:33

Fniss, Jag älskar att läsa det du skriver! Man vet inte om man ska våga skratta, men du skriver så himla roligt och förgyller verkligen min dag! =)
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

12 januari 2009 19:50

Var kommer utställningen att vara?!? Kommer den bara vara i Maj (jag kommer ju först i Juni:-)).
Grattis i alla fall!
Kram

 
Truddelutt

Truddelutt

12 januari 2009 19:52

Vill bara säga att jag har inte glömt bort dig. Har bara haft lite mycket de senaste dagarna. Lovar komma tillbaka och läsa dina inlägg nästa gång jag sätter mig vid "blogg"datorn.
skönt att höra läsa att du är frisk nu.
kram så länge

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

12 januari 2009 20:53

Var det tavlan som var på bild som du sålde???
Den var väldigt fin iallafall.

http://nillaja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ullis

12 januari 2009 22:46

STORT GRATTIS! Vad kul att du fick sälja en tavla. Känn dig stolt Wehehooo!

 
Ingen bild

M.

12 januari 2009 23:24

Det var en fin tavla, jag är avis på den som får ha den hos sig!

 
Annikapannika

Annikapannika

13 januari 2009 09:05

*läser ikapp överallt*

Tavlor!!?? Spännande!!
Finns det ngt litet bildbevis någonstans??
*ler nyfiket och mycket intresserat*

http://acka.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards