Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Trött trött trött, men glad!

Av Hanna A - 15 januari 2009 22:14

Jag fyller år idag! Jomenvisst! Hela tjugosju år eller nåt! =) =) =)


Skit samma ålder är väl bara ett tillstånd?!


Hur som helst, det har varit en bra dag trots den Enorma Tröttheten! Men det har varit en behaglig trötthet... inte så där plågsamt jobbig utan mer... ja... En kollega påstod att jag inte kunde tala riktigt utan att jag slöddrade!

Så ni fattar ju! 


Nu har vi haft kalas och jag har fått massor av presenter. Jag älskar det! Älskar min födelsedag! Jag går och längtar i flera dagar! *som ett barn*


I morse fick jag en rosa och vitrandig skjorta av maken. Jättefin! Men, bara det att jag har en sådan, nästan på pricken likadan. Hur tänker han?!

"jamen du är så snygg i den" sa maken.

Okej, men den går fetbort! Ska kika efter något annat i morgon! 


Sen när jag kom hem fick jag en till present, från honom och barnen - de sov i morse när jag gick till jobbet... Och det var en fyrkantig present. Ah, tänkte jag, nu får jag Clean (parfymen jag önskat mig!) - men det var det inte! Det var en ny kamera!!!! Japp! En liten smidig Canon, som jag kan släpa med mig överallt! Det har jag saknat sen min förra la av... 


Fick en massa annat smått och gott också! Men det orkar jag inte skriva om nu, måste sova. MÅSTE!!!

Får kika runt hos er andra i morgon!


God natt & sov gott! 



 
 
Ullis

Ullis

15 januari 2009 22:54

GRATTIS!!!!! Stort varmt grattis och fy dig att du inte sagt nåt till mig om att du fyller år ..
Hipp hippp horray

http://www,mikasliv.blogg.se

 
Ingen bild

Catrin

15 januari 2009 23:05

Dåligt Samvete, dåligt samvete...Jag VET ju att du fyller år!!!!!!
Världens STÖRSTA Grattis till Dig, och du vet ju att vi nu är lika gamla. Japp, så är det, och jag TRIVS med det:-).

GrattisKramar från ett fn 25 gradigt Phoenix!!

 
Annelie

Annelie

15 januari 2009 23:09

Awwww, grattis och hurra för dig på din dag!!!! Sov så sött, den där akupunkturen satte nog igång processer i kroppen din..kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

16 januari 2009 00:07

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Lite sent va.... Hm... förlåt, visste ju inte... och kollade runt just nu... 5 över födelsedagen... suck...

Kram ändå!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Mofs..

Mofs..

16 januari 2009 06:02

Åååh Grattis!
*ger en massa bokstäver så du kan fortsätta blogga*

http://mofs.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

16 januari 2009 08:05

Låter ju underbart!

Stort GRATTIS på tjugosjuårsdagen ;) (i efterskott)!!!

 
Sofia

Sofia

16 januari 2009 08:29

GRATTIS!
Ja nu blev det lite i efterskott, men jag var inte hemma igår (min bror fyllde också år, och han blev 37 år).

Fredagskram från Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Cat

16 januari 2009 09:07

Grattis!!!!!!!!!!!!!!!!
Just det du fyller ju år i samma suveräna månad som jag ;O)
Stort grattis gumman och hoppas du hade en världsbra dag.

Idag är det 12 minusgrader här så jag höll på att frysa hmmm av mig, var tvungen att avbryta min morgonpromenad tidigare för jag frös till is.

Kramar

 
susanne

susanne

16 januari 2009 09:25

grattis stenbocksbarnet... den kloka stenbockar är gamla som barn, unga som äldre så teoretiskt sett är du nu bara 27......eller ändå yngre? ler...grattis kramar i efterskott---

http://supermamman.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

16 januari 2009 11:36

GRATTIS!!!
Av mig får du FREDAG IDAG!

http://nillaja.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Scrollan

16 januari 2009 20:10

GRAAAATTTTIS i efterskott!!!=)

Kram Scrollan

 
Truddelutt

Truddelutt

17 januari 2009 17:29

Grattis så mycket i efterskott!!!
Stora Grattiskramen!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards