Direktlänk till inlägg 20 januari 2009

* s u c k a r *

Av Hanna A - 20 januari 2009 21:11

Jag pustar ut ...  vilken dag.

Tokstressar till bussen. Jag måste verkligen ta och skärpa mig. Och tyvärr, Trollpackan, så hjälper det inte hur mycket tidigare jag ställer klockan. Jag klarar bara inte att komma iväg i tid.


Jag tror det beror på att jag är obotlig (?) tidsoptimist. Och jag hatar att vänta. Därför är jag hellre sen. Så slösar jag inte med min tid i onödan.


Och hur mår jag då? Dåligt. Jag känner mig trasig när jag stressar så. För några år sen klarade jag det, då hade jag väldigt hög stresströskel och klarade av att ha flera bollar i luften samtidigt. Men nu gör jag inte. Jag funkar inte när jag blir för stressad, då låser sig allting och jag blir som blockerad och helt handlingsförlamad! Skitjobbigt!


På jobbet har det varit mycket att göra och vi har flyttat om oss. Och jag tror att det kommer att bli jättebra!


Nu måste jag ha lite frukost. (Ja ni ser ju - för lite mat - då blir jag konstig. Jag menar ju kvällsmat!!!) Jag har bara ätit två gånger idag!!!! Nä, tre gånger. Plus lite frukt, men det är ju inget som mättar direkt.


Nä KVÄLLSMAT var det, och det nu!!! Jag hoppas kolla runt lite sen, annars får det bli i morgon! 

 
 
Scrollan

Scrollan

20 januari 2009 21:52

Vaaalliiuuummm....aom aom aom....zzzzz...lugnande te...ett varmt baaad...aom aom aom....seegla bort i tanken....en flarra rödtjut...zzzz..aom aom aom...zzzz

Kram guru Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

20 januari 2009 22:10

Nä smaken är som röven - klöven!!=) Kul det oxå, för man kan få tips om andra typer av filmer eller böcker eller annat som man kanske inte hade brytt sig om annars!=)

Va gillar du för filmer?*nyfiken*

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Scrollan igen!

20 januari 2009 22:12

Ja på tal om jackan så hade han med sig den till skolan idag, å det va INGA problem att få rätt jacka alls! Ssss...dessa tonåringar!*suck*

Kram Scrollan

 
Sofia

Sofia

20 januari 2009 22:18

Nä alltid hittar man nått man inte behöver..
Hihi

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

20 januari 2009 22:30

Jag håller med dig om Bournefilmerna å Oceansfilmerna faktiskt, dom glömde jag!=) Mycket bra filmer!!

På tal om svensk film så finns det ju en riktig fullträff - Kopps! HAHAHA!!! Underbar!! Garvade som en tok när jag såg den!

Mr & Mrs Smith är jättebra!

Lite lika smak hade vi trots allt!*fniss*

Kram på dig från Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards