Direktlänk till inlägg 23 januari 2009

Finkaffe

Av Hanna A - 23 januari 2009 08:08

Min gulliga kollega bjöd mig på finkaffe när jag kom till jobbet! Hon hade gjort kaffe hemma och tagit med i termos och gav mig en skvätt. En bra start på en härlig dag!


Klockan nio ska jag få massage! Guuuud vad skönt!!!

Och efter det får jag besök av en ergonom som ska ge mig nytt tangentbord och se till att jag sitter bra.



Nu är det dags för vanligt kaffe. Inte för att det känns bra att byta ner sig från finkaffe till fulkafffe. Men jag måste ha koffein!!!

 
 
Yvonne

Yvonne

23 januari 2009 08:34

Tittar förbi och önskar dig en trevlig fredag! =)
Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
rosalucia

rosalucia

23 januari 2009 08:52

Låter som en kanonstart på dagen!!!!!! Så bra att du klarar lite fulkaffe också...

http://rosalucia.bloggagratis.se

 
Myntdrottning

Myntdrottning

23 januari 2009 08:58

Nej, det går ju inte att baaara dricka finkaffe, lite fult måste ner också :) Jag är riktigt, riktigt, avundsjuk på den där massagen!

http://www.metrobloggen.se/bloggerinan

 
Medresenärska

Medresenärska

23 januari 2009 09:39

Jasså det finns finkaffe och fulkaffe. Undrar vada mitt kaffe kan klassas som???
Ha en bra dag !!!
Kram

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

23 januari 2009 10:06

Kaffe!! Mumsigt!!
Måste hämta mer.
Utmaning finnes hos undertecknad.
Kanske har du redan gjort den??
Glöm den isf och hitta på ngt annat. :-)

http://acka.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

23 januari 2009 10:39

Men tänk om ergonomen ser till att du sitter så bra och bekvämt att du kommer trivas alldeles förträffligt på jobbet... Hur blir det då med det där att du och jag ska dela på ditt jobb??
Fniss :)
Nä hoppas den får ordning på dig så att det funkar bra och avlastar ditt onda.
Ha en bra fredag!
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards