Direktlänk till inlägg 3 mars 2009

Kaffe

Av Hanna A - 3 mars 2009 13:26

Hör och häpna! Jag dricker dagens första kopp kaffe nu! Nu! 

Det har aldrig tidigare hänt att jag väntat så länge med att dricka kaffe. Har inte kunnat vänta så länge... (jo när jag varit sjuk, men det är ju skillnad) 


Denna otroligt intressanta information var jag bara tvungen att delge er.


Jag har haft ett par givande telefonsamtal idag också. Varav ett var med en person jag aldrig pratat med tidigare. "Pratat" men inte pratat! Jättetrevligt! 


Huset är tyst och stilla, minsta tjejen har fortfarande feber och hon är väldigt trött på att vara sjuk... och de två andra är hos kompisar. Skööönt! Jag gillar att vara själv hemma... Gillar tystnaden och lugnet.


På fredag är tanken att vi ska gå ut några stycken och dricka oss roliga och snygga! (Ett par glas vin och sen är det kirrat! Se bild i högra översta hörnet *harkel*)


Kläder? Kläder?... Jag har en kjol som är väldigt snygg. Okej - min syster läser min blogg: Det är min systers snygga kjol!!!!  

Men vad ska jag ha till?

Något åtsittande, något genomskinligt och med tunna axelband - eller utan axelband! Jag har nämligen fruktansvärt platt mage och är otroligt läckert gyllenbrun så här på vårvinterkanten. Ljuger gör jag också, eller om jag kanske dagdrömmer... 


*hämtar mer kaffe* 

 
 
Teija

Teija

3 mars 2009 13:46

Hm, tänk vad kaffet kan göra för en:D
När man ligger högt i blodsockret så kan man bli lite irriterad och okoncentrerad. Hm. Ibland mycket;) Man presterar sämre helt enkelt. Fast just igår märktes det inte på E, det var lite konstigt! Fast bra förstås...

http://varannandag.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

3 mars 2009 14:01

Tack jag håller helt och hållet med dig.
Blev på mycket bättre humör.

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
* M E T T E *

* M E T T E *

3 mars 2009 14:21

Men HJÄLP vilken rolig bloggare du är! Tack för din kommentar hos mig - nu har jag fått ett par väldigt behövliga skratt här hemma i förkylningssoffan :-D och du är genast tillagd i favoritlistan. Ha det gott!

http://mettesfoto.blogg.se

 
Micke

Micke

3 mars 2009 14:30

Snygga högklackade stövlar, tunika och ett glatt humör :)

http://tomten.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

3 mars 2009 16:21

Haha det är ju inte kläderna utan vinet som gör oss snygga ju!

Skit i både stövlar och annat!

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

3 mars 2009 18:39

Ja visst är det enkelt för oss smala, snygga o välformade? Vi behöver ju aldrig tänka på kläder- för ALLT KLÄR OSS! *tittar mig förnöjsamt i spegeln* (och undrar vem de där fläskiga överarmarna tillhör?)

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
mockapocka

mockapocka

3 mars 2009 20:06

Jamen det där låter ju för bra för att vara sant;
att vi aldrig behöver tänka på kläder (Ann-Louise).
Då behöver vi heller inte HANDLA kläder. Ever.
Heaven.

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

4 mars 2009 09:16

Tack för informationen. :) *antecknar förbrilt ner det om kaffet i min intresseanteckningsbok*

Kul att gå ut. Var ett tag sedan jag gjorde det. Finns inte så många roliga ställen här i min stad. De flesta är från 18...

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards