Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Det här bloggandet...

Av Hanna A - 4 mars 2009 13:14

Det är ingen hemlighet att jag älskar att blogga! Jag älskar att skriva om saker och ting som händer i mitt liv, saker som jag funderar över och tänker på.

Det är heller ingen hemlighet att jag älskar att få kommentarer! Det är så roligt att logga in och hitta ett gäng roliga, trevliga, uppmuntrande kommentarer från folk man känner – både i riktiga livet och i bloggvärlden – och även från människor man ännu inte lärt känna.


Tyvärr händer det att det kommer kommentarer som inte är lika trevliga och man undrar först: Har jag missförstått det här?!

Man fortsätter som om ingenting har hänt, men de här inte fullt lika roliga kommentarerna förföljer en och blir efter ett tag som en fadd smak… jag vill inte behöva tänka efter allt för mycket innan jag skriver ett inlägg, om detta kan komma att missuppfattas eller tas som en invit till att skriva något till mig som jag inte vill läsa ... Jag vill kunna skriva så spontant som möjligt! Om jag skulle behöva tänka efter allt för mycket då skulle ju idén och tanken med min blogg försvinna. Lite av mig själv skulle försvinna från bloggen. Och det vill jag inte. 


Det har inte gjort mig ledsen, ingen har varit elak, men det irriterar mig - annars hade jag inte skrivit om det här.


Ville bara få ur mig lite tankar och känslor.

 
 
nilla

nilla

4 mars 2009 15:09

Precis!!!

Kram

http://thenilla.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

4 mars 2009 16:57

Jag har hittills inte fått några otrevliga kommentarer. Men så har jag också redan från början bestämt mig stenhårt för att inte ge mig in i några tyngre diskussioner om någon form av samhällsproblem... för det är i sådana diskussioner som dom "elakare" kommentarerna föds. Många tål ju inte att folk har avvikande uppfattning på något sätt... Nej... Nellsan håller sig till lite allmänt "trivseljamsande" om vardagsbestyr, samt en och annan allmän reflektion om saker och ting. ;-)

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

4 mars 2009 17:33

Kunde inte ha skrivit det bättre själv-därför skrev du det!
*kram*

http://mofs.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

4 mars 2009 17:52

Håller med dig fullständigt!!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

4 mars 2009 18:11

Hörru, jag fattar precis vad du menar! Men skit i just DE kommentarerna (99% är ju ändå upplyftande!) Var tar inspirationen o kreativiteten vägen annars? I garderoben...

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
* M E T T E *

* M E T T E *

5 mars 2009 11:14

Vet precis hur det känns. Mitt bästa tips är att efter den första förvåningen (för visst blir man häpen över alla idioter som bloggmobbas, helt utan anledning? Makalöst!) bara radera alla sådana kommentarer. Puts väkck, glöm dem, stoppa huvudet i sanden. De ÄR inte riktade mot dig utan har bara letat efter någon att hacka på, helt säkert. Hoppas det funkar ;-D

http://mettesfoto.blogg.se

 
Truddelutt

Truddelutt

5 mars 2009 22:25

Och jag vill inte att du börjar tänka efter för mycket. Gillar din blogg otroligt mycket precis som den är.
Bara så att du vet!
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards