Direktlänk till inlägg 5 mars 2009

En härlig torsdag morgon!

Av Hanna A - 5 mars 2009 08:33


award 

Tack snälla goa M. för denna!

Och nu kommer det jättesvåra, att välja ut några... Jag känner mig alltid så elak när jag ska göra det, men några har jag i min lista som jag tycker verkligen sprider kärlek.... och det är:


M. - du får tillbaka den! Just för att du alltid finns där, med ett vänligt ord! Du peppar och hejar på. Du är en klok människa! Och jag behöver såna omkring mig!


Supermamman - en härlig bloggvän som ofta uppmuntrar mig med goa kommentarer, eller mail! Härligt!


Catrin - du är en sann vän! Du tänker på mig, du muntrar upp mig och du ringer från USA ibland bara för att du vill prata med mig! Lovely!


Annelie - jag vet att du fått den redan, och du behöver inte göra om samma procedur med denna, men jag vill att du ska bli uppmärksammad, du är en varm och deltagande människa. Som ofta har ett vänligt ord att ge! Me like you!


Sofia - en stöttande, glad och jättetrevlig person som jag är glad att ha som bloggvän!


Yvonne - alltid varm och stöttande, lyssnar och kommer med kloka och trevliga kommentarer!



 
 
AnnelieH

AnnelieH

5 mars 2009 09:01

Härliga underbara du, tack! Det värmer så oerhört ska du veta..kram!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

5 mars 2009 09:16

Åh tack vad glad jag blir!
Jag sträcker på mig extra mycket, och tänker
Vem ska få denna av mig nu då?
Jag skickar en i retur till dig, för att du har en läsvärd blogg. Dom andra ska jag fundera över en stund.

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Myntdrottning

Myntdrottning

5 mars 2009 09:41

Det här var roligt att läsa, hela inlägget genomlyser din glädje över priset och dina bloggvänner! Det var roligt och jag Gratulerar dig så mycket! :)

http://www.metrobloggen.se/bloggerinan

 
trollpackan

trollpackan

5 mars 2009 09:43

Grattis! Vad kul! Den är du värd!
Och känn dig inte hemsk, det där växlar ju vilka man vill ge den till, och de flesta som bloggar vet vilket dilemma det är att skicka en award vidare;)
Så njut av den bara!
kramen

http://www.trollpackan.se

 
Scrollan

Scrollan

5 mars 2009 09:57

Ja jag är så glad för detta, det är inte alla som får jobba med sin hobby...så har jag alltid sagt...nu är JAG en av dom...hisnande känsla!=)

Ha en finfindag!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
MissC

MissC

5 mars 2009 10:55

*skratt* Ja nog är man allt lat emellanåt å önskade att saker å ting kunde komma svävandes på ett gyllene fat.. ;)

Tack! Jag hoppas också den infinner sig :D

Nu länkar jag till dig på min sida.. Kommer ju "stanna" här ändå ;)

http://missc.bloggagratis.se

 
M.

M.

5 mars 2009 13:40

Åh, tack! Jag vältrar mig :)

http://maskot.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards