Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Ut och gå

Av Hanna A - 6 mars 2009 13:07

Nu ska jag gå ut och gå en sväng, powerwalk! Underbart. Synd bara att jag inte tänkt på att ladda min iPod. Hade varit skönt med lite Eminem, 50cent och Sean Paul i öronen...

Framförhållning är det något som kan komma med åren? Jag menar, om tre år fyller jag fyrtio *primalskrik* och hoppas att det ska komma något gott med det. Utöver gråa hår och rynkor. Framförhållning, planering, ordningssinne, gott minne och annat som kan vara bra att ha!

Snälla, säg att det kommer komma! Som ett litet paket på födelsedagen! 


-


Jag kan ju alltid nynna på någon käck melodi när jag är ute och går!

(Som om jag skulle kunna låta bli!) Frågan är bara vad det blir för någon idag? Ingen julsång bara, snälla!


*svischar träningsklädd ut i friska luften*

 
 
mockapocka

mockapocka

6 mars 2009 13:31

Framförhållning, planering, ordningsinnne...näe, det känner jag inte igen. därempt kan det dyka upp en sjuhelvetes livslust. Man inser ju plötsligt att man är inne på andra halvan. Snabba på att leva!!Nu!

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

6 mars 2009 14:09

Hahaha!
Friday I'm in love, kanske? Den är ju himla bra i synnerhet så här på fredagar.
Tyvärr kan du nog inte räkna med någon av de där fantastiska egenskaperna efter 40. Inte har jag märkt av någon av dem iallafall...

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

6 mars 2009 14:10

Fråga inte mig, jag fyller snart 25 o är lyckligt ovetande! Sitter här smal, snygg, ung och dinglar med benen på mitt nya bord...och är bara fredagsglad. Ha det så kul i kväll (du kanske ärver min huvudvärk i morrn?!)

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

6 mars 2009 14:34

Äsch, skit i det och lev i nuet! 3 år är en låååååång tid, haha! Måste vi bli sådär vuxet ordningsamma?

Menade du hur jag lägger in denna text på mina bilder? ©AnnelieH?

http://annelieh.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

6 mars 2009 14:47

Jag öppnar bilden i paint.
OM bilden är för stor så försminskar jag den, i paint kan den bli ENORM.
Sedan markerar jag textrutan och väljer texten som är typ genomskinlig och sedan skriver jag texten..

http://annelieh.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

6 mars 2009 14:52

ahhhh... min dotter är proffs på det, inte jag..jag kan höra med henne senare om hon vill förklara. Trulig tonåring som hon är beror det nog på vilket humör hon är på!"

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

6 mars 2009 22:44

Eh... jag har ju bara ett år och detta har inte kommit än.
Jo, möjligtvis planeringen men absolut inte det andra. Och minnet lär aldrig komma eftersom det sägs att det blir sämre med åren.
Huva!

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards